onsdag 2 mars 2011

Mmmm....är de snygga?





Förmodligen är de inte lika snygga på mig...? Har hört att mollyjeansen är pyttesmå i storlek så då vete 17. Sedan är jag inte så lång, så risken är att dessa blir ett par lite-för-korta-vanliga-jeans i stället....

Men lite läckra är de ändå...Jag kan inte låta bli att snegla på dem. Lägga dem i en kundkorg. Stänga ned....


Apropå lite snyggt:

De här är också lite coola. Tills jag såg, när man klickade ordentlig förstoring på bilden, att de är g l i t t r i g a! Vad in i glödheta? Tänk så snygga utan det....till jeanstunika...till tunikor i sommar.. till brunbrända ben...

Å ja ja...

5 kommentarer:

  1. Jag beställde dom hos Ajabaja i stl 4, eftersom Odd Mollys byxor brukar vara små i storleken. Men jag tyckte att dom var normala i storleken, skulle kunna haft stl 3. Längden däremot var inte normal. På mig (som är 1,57) blev dom som ett par långbyxor, dom var till och med för långa som det. Undrar hur lång man ska vara för att det ska bli caprilängd på dom???
    Linda

    SvaraRadera
  2. Var finns dessa jeans? jag är jättesugen på dem;-)
    missade tradera auktionen som de fanns på i helgen.
    Kram
    Kicki

    SvaraRadera
  3. Kicki: De finns iaf hos lisen.dk i vissa storlekar...

    Men är det som Linda säger så... Jag är ca 163 cm så då är det som långbyxor alltså... Visst kan jag fixa till det men det ska väl inte behövas på ett par så pass dyra byxor....

    SvaraRadera
  4. Jag har beställt från USA storlek 4. Jag är 1.80 så då kanske det blir capri om jag har tur :) Har inte fått leverans än. Kram!

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Hoppas att allt är bra och att du njuter av ledigheten! Själv har jag mest varit helt däckad hela lovet, bihåleinflammation och kräkis...alltid sjuk på lov du vet:) man skulle verkligen behöva en vecka till, eller hur?!
    Jeansen är så snygga, jättefina bilder finns i Deepflingsblogg!

    Ha en bra dag!
    Kram/C.

    SvaraRadera