söndag 27 mars 2011

Sommar outfit har landat

Men än är det långt till  sommar....

I alla fall så har terrie suntop och nederdel anlänt. Jag har provat och de sitter perfekt. Är då naturligtvis lite orolig för att de, framförallt nederdelen, ska bli för stor sedan eftersom projekt minska pågår här. Men, den dagen den sorgen. Och så är jag dessutom inte helt okunnig med symaskinerna så det ska nog gå att fixa till i så fall.

När jag provade så insåg jag i alla fall att den här outfiten den gör sig inte på nätet. Blek, mer än vad jag vill ha, örkljus...Nä. Ni får se produktbilder och så låtsas jag att jag ser ut så nu också. :-)





Ha en skön söndag!

Kram.

4 kommentarer:

  1. Åh, den där är så fin! Jag har provat men inte hittat någon överdel som passar än. :-) Men ger inte upp. Turkos är min favorit av dessa..
    Ha en fin dag!
    L

    SvaraRadera
  2. Den är verkligen supersöt den lilla solbikinin!! Kommer du säkert vara fin i sedan!
    Själv har jag passerat den gränsen kan jag lova, tyvärr för den är så söt.
    Ha en skön söndag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det är verkligen jättesött! Men måste prova innan jag kan köpa, rädd för att överdel blir stor och underdel liten... och har inte sett det live än! Får se om det dyker upp i Oslo

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Hooo Hooo rara du:) Jag har mailat dej:)

    å angående denna ursöta "bikini" så tycker jag den är helt bedårande, i butiken där jag stylar finns den i denna turkosa färgen å jag har minsann sett hur söt den är:)
    Kram..

    SvaraRadera