fredag 4 mars 2011

Sommardrömmar....

Tänk er den här...(fast hur är det med akryl egentligen...varför har de inte gjort den helt i bomull, eller åtminstone mer är 50%)

Tillsammans med de här...(japp, de glittriga i magnolia)...Förmodligen behövs en liten förlängare för klänningen ser lite kort ut...

Hur ska man tänka storlek när det gäller akryl/bomullblandningar? Töjer det sig precis som enbart bomull? Någon som vet? Och någon insatt som vet var de kan fås tag i ? Lisen har dem men det blir så rackarns dyrt med frakten....

2 kommentarer:

  1. Tunikan har jag bokat och har stora förhoppningar på! Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Tyvärr hittade jag ingen Elouise i Dark berry igår, dock hann jag aldrig till Odd Molly affären men Mathilde hade i alla andra färger men ej DB. Tunikan överst på bilden hade kommit men den kändes verkligen "akrylig" så det var inget för mig.
    Odd Molly sluta använda akryl i koftorna säger jag bara:)

    Kram och ha en skön kväll!
    /C.

    SvaraRadera