tisdag 12 april 2011

Åh...vad det här är svårt!

Värre än vad jag trodde.

Idag har jag provat de båda koftorna.


Den i powder stannar. Så är det bara.


Men jag provade alla tre för att jämföra. Tycker inte att powder och rosa är så lika. Ljusare båda två, ja, men ändå olika. Den rosa kan man nog ha som vanlig kofta också, inte bara ute. Men den blå känns mer utomhus:ig.

Hur ska man då tänka, tänka, tänka....

My heart says one thing, the reason another....Vem ska man lyssna på? För om hjärtat alltid ska bestämma så stannar väldigt många fler plagg här än vad som är bra, för inte gör de mig eller någon annan glad på en galge i garderoben? Men förnuftet är ibland också tråkigt, dvs, praktiskt bara. Jag tänker här idag, igen. (om den rosa säljes så kontaktar jag dig, Soccermum!)

Majoriteten av er tycker att den blå ska stanna och den rosa flytta. Linda gav en anledning: att de andra är för lika varandra...Ja, båda är ju somriga.

Nu måste jag rusa till jobbet, var bara tvungen att skriva av mig vel-tankarna igen...

Kram!

3 kommentarer:

  1. Ur rent praktiskt synpunkt ska du så klart sälja din rosa men om du är som jag: follow your heart! Jag skulle gräma sönder mig om jag sålde den jag verkligen gillar. MÅSTE du verkligen sälja en????
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Frösötös: Ja, du jag känner att jag inte kan hinna med att använda TRE grandmas...det känns inte försvarbart.

    Så åtminstone EN måste säljas....

    Och ja,visst är det så att den rosa är mitt hjärta...den blå är den praktiska...jag är så himla rädd att jag kommer att superångra mig om jag säljer den rosa...Men så är det ju det där med att den rosa är så mycket känsligare.. har de få gånger jag använt den mest haft den som extra kofta varma sommarkvällar när jag suttit på altanen....och det ÄR där skon klämmer. Fast frågan är ju om jag verkligen kommer att ångra mig om jag säljer den blå? Blått verkar ju komma tillbaka i olika nyanser varje år, eller iaf ganska så ofta...rosa också, men inte just den här tuggummirosa....utan i mörk rosa eller aprikosrosa etc, och de vill jag sällan ha.

    Bläää. Nä, ska försöka bestämma mig ikväll. Om inte datorn brakar ihop här, den har bråkat i två dagar nu....huvva.

    /Fia

    SvaraRadera
  3. Haha! Känner igen velandet:) Se det så här, ångrar du dig har du en rolig jakt att se fram emot;) Kram

    SvaraRadera