måndag 25 april 2011

Annat vackert....hoppas jag!

Vintage By Fé: lace jacket long i white. Bild från Alvashus.se
Bild från Elinmaria.se. Ess Hobble tie back dress i ljusrosa.
Det bidde lite annat istället för trista crap-kvalitet Lise Sandahl-kläderna...Elinmaria.se har 150kr rabatt på klänningar, så då passade jag på att testa "nya" varianten av ess 3tier dressen: hobble tie back. I ljusrosa. Vi får se, vi får se...

Sedan hittade jag den underbara tunikan från Vintage by Fé som jag visat tidigare, 2 april tror jag, i vitt hos Creative Lounge.  På Alvas hus tog den slut illa kvickt, där jag hittade den förut. Klickade hem den nu i alla fall---- hur den blir...vi får se, vi får se...

Sedan är jag sjukt sugen på Maimi Strut dress från Hunky Dory men priset avskräcker....1999kr för en bomullsklänning...?! Okej, inte är allt annat billigt heller, men det finns lite magiska gränser... VAD är det som kostar så mycket så det berättigar ett sådant pris på den klänningen? Broderierna? Nja...så avancerade är de då inte.... Sedan är jag knäpp...fastnar gärna för vitt, men är lite för försiktig med att använda det så jag avhåller mig än så länge...ska se om det kanske kan bli lite rea på lokala butiken och kanske har de andra vackra färger....Det trista med rea är dock att de börjar lite för sent...

Kram, nu måste jag sova...borde lagt mig för länge sedan....

1 kommentar:

  1. Vad fin Hunky Dory-klänningen är! Fel färg för mig men den finns kanske i fler? Kram!

    SvaraRadera