lördag 16 april 2011

Dregglar...

Begonia i blått-----vill ha-------suck.
Pointellen i silver...de fortsätter att retas!
Vill ha färgen- gillar inte meshen längst ned---så retsamt---!

Var det överhuvudtaget någon som hann inte på Redheofswedens sida igår? Ja,det måste det ju ha varit eftersom massa är slut, men jag var där illa snabbt och det gick inte alls. Så urkel-tråkigt!! Då hade jag nog slagit till på en RAF - i alla fall- men nu....nej, jag ska hålla mig!

Men den blå begonian är så himla fin! Gillar ljusblått! Men som tur  är, är det gratis att längta och drömma... :-)

Ha en skön lördag: jag ska bara mysa runt och kanske ge mig ut på en promenad eller ta ungarna till parken. Men jag behöver ta det lugnt, igår var jag så sjukt trött när jag kom hem att jag knappt kunde hålla ögonen öppna under middagen. Somnade som en stock med barnen, vaknade till och gick upp och bytte om  och  gick och la mig i min säng. Vaknade vid halv åtta på morgonen. Idag är jag lite piggare men är fortfarande galet trött i kroppen-utan att ha tränat....Trist. Men jag ska försöka lyssna på kroppen idag och göra så lite som möjligt och INTE  STRESSA!

Kram!

3 kommentarer:

  1. Koftan i blått gillar jag med! Ta det lugnt och ha en skön lördag! Kram

    SvaraRadera
  2. Kom inte in på ROS överhuvudtaget igår, irriterande! Men kanske lika bra å andra sidan :-)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag var in och fick lägga saker i kundkorgen, sen låste sig hela skiten:( Förbannade skit på ren svenska! Kram

    SvaraRadera