lördag 2 april 2011

Har ni sett så vackert!

Sjukt snyggt! Den översta visar den läckra baksidan, men ville också visa den i vitt och då får det blir framsidan....;-) Den är från Vintage By Fé, hittade den på Alvas hus. Så himla fint eller hur! Trumpetärmarna går att dra åt med en dragsko, genomtänkt eller hur, eftersom det är just det som oftast "dräller" ned i mat och dylikt.... Den finns i en kort modell också.
Om jag inte hade tvärstopp på köp nu, så hade jag slagit till. Känns som något som inte alla kommer att springa runt i. Pris: 799kr.

Annars har jag tillbringat morgonen och förmiddagen med mina äldsta söner. Vi har varit på simskola och sedan köpt nya badbrallor till den ena, träningsstrumpor och vanliga strumpor till båda, en härligt blåbär-med-mjölk färgad t-shirt till äldste sonen och en ny cool kepa också. Båda ville ha svettband och visst, varsina sådana oxå, fast de fick de ta av veckopengen för...Sedan handlades det lördagsgottis innan vi for hem. Nu är äldste och spelar innebandy, de andra sitter och njuter av gottis och ser på Toy Story.

Jag tar en bloggenad och myser lite av lugnet...(sedan finns det tvätt i oändliga mängder att tvätta och vika, lite lagning och lite jobb och lite annat och tja, vi får se vad det blir!. Just nu är det bara ta det lugnt som gäller efter den sjukt stressiga vecka på jobbet som varit....

Kram! To infinity and beyond!!

3 kommentarer:

  1. Jag var allt in och tittade på den, fanns bara små storlekar kvar:( Attans fin! Kram

    SvaraRadera
  2. Åh, då måtte de ha gått fort, för när jag var inne fanns alla storlekarna kvar!

    Då behöver inte jag heller sörja då..;-)

    SvaraRadera
  3. Åhh, jättefina. Ska kolla runt lite och se om jag hittar dem.
    Kika gärna in i min blogg där jag har en utlottning.
    Kram
    Ann

    SvaraRadera