onsdag 20 april 2011

Pre-fall på Mads og Mille..

Inte för att jag är sugen på höst- långt därifrån. Men nog är det några som är sugna på att se lite vad som kommer?

Själv var det bara en sak jag tyckte var fin: Haystack tunic i vitt. Det andra kan jag faktiskt vara utan....

Men det är kanske bara jag som missat att detta ligger där, med bilder?

Nåja, det kanske finns fler....

http://www.madsogmille.com/shop/voksen/odd-molly-pre-autumn-2011/114113-odd-molly-749-heystack-tunic-white.asp

Kram!

5 kommentarer:

  1. Haha,
    lätt att vara kaxig nu innan va?
    :-D
    Så brukar jag också kunna vara, sen det jag först ville ha vill jag inte ha längre när det väl kommer utan då är det en mängd andra måsten;-)

    Men jag ska inte säga för mkt, jag har inte tittat ännu..
    Det ska jag göra nu,
    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Mia: Javisst är det som du säger...men av det jag såg var det bara denna enda tunika som såg intressant ut...sedan brukar det ju växa till sig..och det var ju bara pre-fall, brukar ju inte vara så stor kollektion...

    Hihi

    SvaraRadera
  3. Velour-klänningen var superfin tycker jag! Och resten var väl så där, men så tycker man ju alltid och går bananas ändå när skiten släpps;) Kram!

    SvaraRadera
  4. Hoppas att du njuter av ledigheten! Underbart att vara ledig, hur ska man kunna börja jobba igen??? Omdömen ut, 30 st utvecklingssamtal, musikaluppspel, klassresa, öppet-hus, museumbesök, hur ska man orka?

    Åh jag har samma problem som du "supergriniga" fötter, de vill inte alls vara med och speciellt inte i sommarskor...Tro inte att jag kommer att kunna ha dem men har redan en väninna som vill ha dem annars så jag chansar:)
    Jag skulle inte våga ta bort lappen på silkesplagg, tror att det är lätt att det är någon tråd som går sönder...läste också på någon blogg om någon som hade gjort det, vet inte vilken....måste även erkänna att jag tänker lite på andrahandsvärdet, själv skulle jag nog inte vilja köpa ett plagg utan lappen.

    Kram till dig!
    /C.

    SvaraRadera
  5. Jag "föll för" Haystack tunic i almost black :-) nä sugen på hösten är man väl inte direkt utan nu är det bara längtan efter sommar och sol som gäller :-)
    Ha en fin påsk!
    Kram!

    SvaraRadera