torsdag 21 april 2011

Utopian waist blouse.......och glöm inte att det fortfarande finns några finingar kvar...

Plötsligt så dyker den upp. Suget efter denna. Brukar INTE ha den här typen av blusar...men tror att det är det att den nästan känns som en tunika som gör att mitt intresse vaknar....Sedan kan man ju tycka att det vore mer intressant med linnet, men det ser fyrkantigare ut??? Nåja, något köp är då inte gjort. Men en liten doldis är den nog. Men gissar att den kan finnas på rean sedan....

Hoppas ni njuter i solskenet. Här bakas det chocolate chip cookies till fikat imorgon...snart en kopp te ute och kanske lite tillklippt för att sy ikväll. Kan ju inte bara sätta mig inne och sy NU.

Kram på er och ha en bra skärtorsdag- Och glöm inte- det finns några finingar kvar till salu!

3 kommentarer:

  1. Söt blus! När det gäller odd molly förvånar jag mig själv hela tiden eftersom jag helt plötsligt faller för plagg jag inte ens sett åt när de kom ut... Tack så supermycket för spoilerlinnet, så fint!! Snabbt skickat också :) fick det igår och provade direkt och det satt perfekt! Är så nöjd :)
    kram

    SvaraRadera
  2. Jag har allt kikat på den jag med fast i grått. Väntar på rean:) Kram!

    SvaraRadera