måndag 18 april 2011

Till salu- missa inte dessa godingar!

Okej, nu har jag laddat kamerabatteriet och fotograferat.

Jag har rensat och försökt få mig själv att acceptera att saker som inte används tillräckligt naturligtvis ska flytta till någon som gör det.

Så titta, fynda och köp!

Vill du köpa, lämna en kommentar med mailuppgifter. Jag publicerar INTE dessa kommentarer utan skriver reserverad på de plagg som det då gäller. Sedan mailar jag så fort jag kan till er. Frakt tillkommer på priserna! Alla plagg är givetvis äkta och i fint skick! Färgerna på bilderna kan se ljusa ut, så är icke fallet i verkligheten utan beror på kameran och solljuset ute!

 Först ut: Underbara T88 dress i färgen chocolate. Broderier i royal, anglaise spets nedtill, kantad med "krus" i ljusrosa. Skärp i fantastiska färger! Den var dyr när den kom. 2995kr, nu kan den bli din för 1600kr. Storlek 2 och i kanonskick. Har endast använt och tvättat den 1gång.

 Chrysalis wrap, i siden, i färgen dark cherry. Fantastisk, men jag använder den inte tyvärr.... Storlek 2 och aldrig använd! Nypris 1900kr. Mitt pris: 1450kr.

 Givealot tunic i siden-bomullblandningen och de vackra blå fjärilarna broderade på. Stl. 2. Ganska rymlig i modellen, men det sitter blå sidenband i sidan att knyta bak så den går att reglera. Härligt somrig! Använd 1gång så i superskick. Pris: 800kr. Reserverad

 Grandmas coat i mörkblått. Odd Molly broderat bak i rosa/ceriserosa. Använd, men i fint skick ändå. Stl. 2. Pris: 1000kr Reserverad
 Cupcake har jag för mig att den här heter. Köpt begagnad men har aldrig blivit av att använda. Lila i färgen. Stl. 2 .  Ser fin ut. Pris: 350kr

 Lovely knit i färgen rouge (rött). Använd ett fåtal gånger så den är som ny. En så fin kofta i bomull, men jag har lite för mycket rött så den här behöver nytt hem. Storlek 1. Pris: 950kr

 Livealot i färgen rose med spets och tofsar i almost black. Smockbrodyren i svart och royal. Fin, helt enkelt. Med det vackra broderiet bak. Använd ca 2 ggr. Storlek 2. Pris: 550kr Reserverad


Spoiler underdress i den helt galet fina färgen purple (lila) med vita spetsar. Den är i storlek 2 och jag har aldrig använt den, d.v.s oanvänd! Den säljes för 600kr eller bytes till en i storlek 3 i fint skick. Reserverad!

Lovely knit i bomull. Färgen är rose, men den är blekrosa och vit. Storlek 2 med blått knytband som matchar jeans snyggt. På ärmen sitter odd molly-loggan... Jag har en gång fastnat med tagsen i nacken, så det är några trådar som inte sitter tight. Men den är INTE sönder och det syns absolut inte på utsidan. Pris: 850kr

Spoiler linne i färgen powder. Använd 1gång och därmed i fint skick. Stl. 3. Pris: 500kr.Reserverad.

Fonda dress från första omgången, i färgen chalk. Använd 1 gång och det syns inte. Jättefin! Storlek 3. Pris: 600kr Reserverad


Japp, det finns mer, men blogger vill inte ta fler bilder i samma inlägg så de får vänta lite...

Jag hoppas att ni hittat något fint, något eftersökt.

Kram!

6 kommentarer:

  1. Vilken tur att jag inte är en 2:a! Men väldigt mycket fint, det här tror jag säkert du får sålt snabbt. Lycka till!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Mycket fint här! Tyvärr för smått för min frodiga lekamen;) Kram

    SvaraRadera
  3. Livealot i storlek 2.. Hmmm. Har för mig att den anses vara stor i storlek, eller? Den är ju såååå fin!
    Mvh Viveca

    SvaraRadera
  4. Viveca: Den ÄR jättefin! Och jo, de anses vara lite stora i storlek.

    Säg till om du vill ha den...:-)

    SvaraRadera
  5. Jag har tyvärr str. 0-1, så den blir för stor...

    SvaraRadera