söndag 10 april 2011

Till Salu- del 1.

Nu kommer det- en första omgång- av plagg till salu. Jag har rensat och rensat, bitit i det sura äpplet och insett att en del snyggingar inte är för mig längre, av olika skäl.  Plaggen är i finfint skick, eventuella skiftningar kommer från kameran, fotona är tagna utomhus.

Frakt tillkommer!

Så here goes! Njut, fynda och köp! :-)

 Grandmas coat från förra våren i stl. 2 i färgen rouge (rött).På bilderna ser den lite ljusröd ut men det är solen!, den är ordentligt fint röd! Odd Molly-loggan är broderad i ljusrosa. Skicket är kanon: har använt den ett fåtal gånger! Pris: 1000kr (nypris är strax över 2000kr så passa på att fynda!) RESERVERAD


 Makeout blouse- en goding!- i färgen rose (har jag för mig). Korsstygnsbroderierna är i svart, likaså kanterna . De vackra tryckta mönstren ser ut att vara i färgen royal. Knytbanden bak är i royal.  Blusen är i finfint skick- använd 2-3 ggr. Storlek 2, men de är stora i storleken. Pris: 600kr.



 327:a i stl. 2 från kollektionen Flow and Feathers. Den är i den lite tjockare bomullen. Slät. Blå med vita broderier.  Jag har själv köpt den begagnad men den passar inte mig, tyvärr. Jag tycker att skicket är fint. Pris: 500kr RESERVERAD



 Timeless linnet från i år. Så fantastiskt vacker (och passar väldigt bra ihop med den röda grandman....). Krispigt vit och gråa broderier och fransar. Säljer den enbart för att den är lite för stor i bysten. Använd EN endaste gång och sedan tvättad. Knytband i grått att reglera under byst. Storlek 3. Nypris var 1299kr: jag säljer den för 800kr! RESERVERAD

 Livealot i almost black! Svårt att fota utomhus och inomhus. Bilden på baksidan ser mest lik ut i min dator. Så himla fin med broderiet på ryggen och smock fram. Spetsarna i royal, snodd likaså. Materialet är bomull/silke.
Använd ett fåtal gånger och i kanonskick! Stl. 2 Pris: 550kr RESERVERAD


Spoiler linne i royal. Storlek 3. Spetsarna är i powder. Passa bra till livaloten....  Finfint skick! Pris: 450kr
RESERVERAD

Kan även säga att jag har ett spoilerlinne i powder och ett i färgen blue (alla i storlek 3) Är någon intresserad av dem så säg till. Har inte riktigt bestämt mig där ännu. Båda är helt oanvända! Priserna för dem är dock 500kr/st i så fall.

Om ni vill köpa något eller några plagg lämna en kommentar med mailadress. Jag publicerar inte mailadresserna, utan skriver reserverat vid plagg som någon då sagt att de vill ha. Jag mailar er sedan.

2 kommentarer:

  1. Vad duktigt du har sållat! Jag vet en tjej som är ute efter ett av plaggen du säljer så jag har mailat och tipsat henne. Lycka till med säljandet!
    Ha en bra dag! Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej igen! Jag läste precis hos Hilde att du jagar en Taradiddle i powder storlek 3. Det finns en på Tradera just nu, auktionen går ut imorgon kväll. Här är länken:
    http://www.tradera.com/-ODD-MOLLY-TARADIDDLE-DREE-POWDER-RARITET--3-2--auktion_301743_131033147
    Jag håller tummarna! KRAM!

    SvaraRadera