måndag 23 maj 2011

Jo men visst- vardagssko...

Bild från Brandos.se
Jag tänker inte säga att de är fula. Men vardagssko?? Vet att Brandos.se har många olika sorters skor under vardagsskor men ändå? Vems vardag ser ut som så att den här typen av skor kan användas? Inte min i alla fall. Dessutom kändes det som om det var den här typen av skor , flip-flops eller sneakers som fanns att välja på.  Allt däremellan då?

I alla fall kan inte jag ha sådana här ens när det är fest---för då tar festen fort slut... ;-)

Kram och go´natt!

3 kommentarer:

  1. Haha... inte min vardag heller. När jag köpte mina ankelboots på Rizzo och blev så förtjust i dem var det enda problemet just att de är 7 cm höga i klacken - även om klacken är bekväm och relativt lätt att gå i. Expediten sa då att de var de pefekta jobbskorna och jag bara häpnade..? 7 cm på jobbet liksom. Dels hörs jag på ett mils avstånd när jag klapprar omkring i korridorerna i dessa skor och dels skulle mina fötter gå sönder även om jag sitter en del på jobbet.

    Nu köpte jag skorna ändå, men jobbskor? Pyttsan heller! Kram

    SvaraRadera
  2. Ha ha, ja ibland får man välja lite olika kategorier för att hitta rätt. Men ska jag vara ärlig skulle jag nog kunna tänka mig såna på jobbet. Jag gillar att piffa till vardagen med något fint och dessa var ju supersöta :-) Praktiska? Nej, kanske inte men sitter man på kontor kan man ju sparka av dem under bordet...

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. Haha... håller med dig, läckra som tusan men knappast vardagsskor för mig heller. Inte festskor heller, i alla fall inte om jag vill undvika att ligga i backen var tredje meter... ;o) KRAM!

    SvaraRadera