lördag 14 maj 2011

Mitt i finalen

Slänger jag in denna fantastiska klänning!
Klänning från Flamenco. Essere.

Wow säger jag bara... jag är helt enkelt en sucker för klänningar....önskar så att jag var triljonär eller så...Eller att det var lättare att hitta fina tyger och sådant för att trixa till (läs: sy) dem själv!

Trevligt är också att de har 20% på Flamenco och tre andra märken i Eurovisionfinalanda på Essere enligt Facebook. Tycker dock inte att det syns i webbshoppen? Ovanstående klänning kostar 1399kr. Men med 20% så kanske...Den var härligt blå i alla fall.

Batteriet i kameran var slut (laddas nu) så det gick inte att fota mina nya fina blingiga flip-flop. Får väl återkomma med dem igen.

Nu ska jag titta lite igen på finalen...båda barnen är uppe och njuter- de är i "bästa" Eurovision-ålder...Vilken ålder det är kan ni fundera på.

Kram och ha en härlig lördagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar