onsdag 4 maj 2011

Någon som är sugen på den supersnygga väskan?

Bild från Alvashus. se. Färg: Vintage stone
Bild från Alvashus.se
Minns ni väskan jag bara älskade? Japp, jag fick tag i en! Den är redan slut hos Alvashus.se i färgen vintage stone. (Den första bilden). Den andra bilden visar väskans baksida men är i färgen kitt. (mer vitt om jag förstått rätt).

Väskan är dödssnygg! MEN den är ändå lite liten som jobbväska för mig. Så, därför, innan jag skickar tillbaks den så frågar jag om det finns någon läsare som är intresserad av att köpa den? Den är i skinn- så priset är verkligen bra! Dragkedja och måtten är enligt uppgift ca 40x30cm. Färg: vintage stone.

Nypris: 999kr.

Säljes för 990kr  plus frakt. 

Passa på om du gillar den, den är verkligen annorlunda och snygg och inte en väska alla har. Men jag har ju redan en som passar till vanliga saker, så det var för jobbet jag behövde en. Vilket den alltså inte passade till, för mig!

Lämna en kommentar med mailadress så hör jag av mig. Men, bara om du är säker på att du vill ha den.
Först till kvarn....!

Kram!

1 kommentar:

  1. Men vad fin den är...:-) Jag vill men det går inte tyvärr...får hoppas att någon annan slår till illa kvickt.
    kramar och må så gott

    SvaraRadera