tisdag 21 juni 2011

Borden...(inte de man sitter vid.... :-) ) och lite musik

Borde olja staket..Kan man göra det när det har regnat igår? Eller måste det torka mer då?

Borde rensa undan mer vintriga plagg- de som inte fick plats i första lådan- så jag har skaffat en till...

Borde sy sommarplagg till barnen- men det är ju svinkallt ute...

Borde fota lite plagg som borde flytta...

Borde träna lite...

Borde baka lite kakor till midsommar...

Borde låsa in plånboken..

Borde sluta surfa så mycket...

Borde plantera om några lite lätt ledsna blommor som stått på jobbet och nu är på sommarferie här hemma...

Borde tillåta mig att läsa högen med pocketböcker...(fast jag ska ju spara på den också...så jag inte får spatt när det regnar ..)

Borde ringa och kolla om vissa plagg kommer till lokala butiken..har ju en rabattlapp där!



Farao vad många borden man har- öööörk!

Ligger väl närmast att tänka  på oljningen - det är ju iaf soligt ute även om det blåser som sjutton och temperaturen inte är så hög direkt...

Just det- borde kolla av lite böcker på biblioteket också- till barnen-


Humdidumdum...

Har haft en liten BonJovi revival (kände mig som 25 igen hör väl till att säga..hahaha): och de här titlarna passar mig utmärkt just nu. Och jag ger blanka f-n i att Bon Jovi av många anses som mjukisar- skiiter i det.  I lite it!

It´s my life

We weren´t born to follow

Nu ska jag ägna mig åt någon av mina "borden" 

Kram!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Hoppas att allt är bra med dig! Sååå skönt med sommarlov!
    Åhh vad jag känner igen alla dessa borden, nu måste man fixa allt det där som man har sparat på till man blir ledig...Dock är det bra med en lista så att man slipper ha allt i huvudet...
    Jag är som du, svårt att förstå att man är ledig och svårt att koppla bort skolan, jag kan till och med drömma om klassen på natten...helt konstigt!
    Därför tycker jag att det är bra att åka bort de första dagarna så att man kan tänka på något annat...men på torsdag ska jag ut till skolan och jobba lite...men sen är det slut...
    Kram till dig och dela upp "bordelistan" till ett par "borden" om dagen:)
    Hur gick det med nyanställningen?
    Stor Kram/C.

    SvaraRadera
  2. Ja, usch vad mycket borden man har hela tiden. Skönt att det finns fler än jag som har dessa. Behöver semester NU tror jag. Är nog därför man tycker att allt blir jobbigt och man orkar liksom inte ta tag i alla måsten och borden.

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera