onsdag 15 juni 2011

Egentligen sista dagen...

...innan semester. Men jag åker till jobbet imorgon ändå. Har lite kvar som jag behöver göra för att kunna slappna av helt. Sedan är det en hel massa annat som inte är på plats, men jag kan inte påverka det så...

Idag har jag handlat. Vad tror ni att det är?


Det är inte någon molly, det är inget plagg man kan fota sig i, i den här bloggen i alla fall...Det är inget plagg ni någonsin kommer att få se mig  i här....

Men 
jag 
kommer 
ändå 
att 
använda det...
Jag har handlat:
bh..

Den översta hudfärgade har jag gått och suktat över länge. Den har jämt varit slut i min storlek. Den understa blev en bonus, då jag provade den och insåg att den här är precis vad jag behöver som komplement till mina andra svarta sunkiga. En lite snyggare liksom... Båda är från Calvin Klein och sitter u n d e r b a r t, för att spetsa till det....Var också bra sugen på en i tja, ganska lik färgen royal också. Det är lite kul att ha färg under ibland också...men jag insåg väl att den i svart var mer användbar så...

Sedan bara måste jag visa den här bilden:

Jo, det är våra pioner...De blommar för fullt och doftar...! Det här är bara den ena av dem. Inser varje gång de blommar att jag vill ha fler...De sköter sig så fint själv...bara lite stöd i livet så är de nöjda!

Ha en skön onsdagskväll!

Kram!




5 kommentarer:

  1. Å så vackra pioner!!! Min absoluta favoritblomma. Jag köper hem dem som en galning under den korta tid de finns nu.
    Och dessa behåar älskar jag med, sedan jag köpte min första kan jag inte ha andra. så bekväma och fina, fantastiska helt enkelt ;)

    Och ad du köpt ska bli spännande att få veta (hoppas jag.)
    Ha en mysig kväll!
    Kramis
    Loo

    SvaraRadera
  2. Snygga BH!! Det gör en enorm skillnad när man här rätt underkläder, vilket tyvärr inte alla förstår. Kan förändra hela ens figur. KUL!!
    Pioner är mina favoriter också, skulle vilja ha hela trädgården full av dessa skönheter....om det bara gick ;-D
    Ha en fortsatt fin sommar!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  3. Fina pioner, ursnygga behåar. Vilket påminner mig om att jag skulle behöva investera i några nya behåar.....Kram!

    SvaraRadera
  4. Härliga pioner och jag hade aldrig gissat på att det var en behå på bilden?

    Önskar dig en skön härlig semester och hoppas du får njuta av fint väder.
    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Lindiloo: det var ju bh jag köpt! Hihi.Men snygga...!

    SvaraRadera