måndag 13 juni 2011

Måndagskväll: träskor och en fråga

Oh vad skoj att ni är med nu! Trodde ett tag att jag var helt fel ute med min "vinst".


Men vad ägnar man en nästan vanlig måndagskväll till då? 

Tja...ett avsnitt med CSI. Älskar den serien, fast just allra helst "originalet" från Vegas.

Sedan kan man surfa runt efter träskor. Ojojoj, vad jag hittat en massa. Hasbeens är lite för smala för mina vresiga fossingar, men gillar deras slip-in, så då ger man sig den på att hitta en ersättare....till en något billigare peng helst. Hittade ett par supercoola Ed Hardy, tyvärr ingen bild för jag minns inte var jag hittad dem..., i blå canvas med tryck på. Snygga. Men- till sist hittade jag Dojjan.nu. Görs efter beställning. Flera färger. Med alla extra tillval skulle ett par lookalikes hamna på 590kr. Liiiiite mer humant eller hur?  Baspris är 460kr. Har dock inte beställt några ännu, har mailat och frågat om hur breda där är och hur höga de är över foten... Vi får se vad svaret blir.
Bild från Dojjan.nu

Annars- undvika att reaklicka. Vänta på rea på sommar- när brukar den vara förresten? Och hur många silk sleeveless kan man ha? Eller sommar-underklänningarna i samma färger som silk sleeveless? Hur är de i längden förresten? Kortare än Raf:en (off-topic: tänker alltid på Royal AirForce när jag ser den förkortningen....) och chrysalisen? Någon som vet- Linda- har inte du en sådan?
Eller



Vilken är snyggast förresten?

Kram på er allihopa!

8 kommentarer:

  1. Jag älskar dom sidenunderklänningarna, har nog 4 st;) Dom är nog ungefär lika långa som dom andra, nånstans över knät! Köööööp, du kommer inte att ångra dig:) Kram

    SvaraRadera
  2. Hmmmm, ska försöka bli bättre på att kommentera (skäms...) och inte bara "synas" när det är tävling!!
    Jag älskar tofflor och har snöat in på Calou, Dala, Vollsjö (supersnygga tofflor för det exklusiva priset av 200:-)
    Har sett de fina underklänningarna på bilder i olika bloggar men har ingen själv...än..verkar till att vara svåra att få ta på...

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
  3. jag gillar verkligen den understa, men funderar också på längden. Kommer den att bli använd liksom!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Den röda är jätteläcker!! Men skulle jag välja blir det military, som passar bäst till det jag har i min garderob.

    KRAMAR

    SvaraRadera
  5. http://www.sandale.se/ Typ Dala Clogs men halva priset!

    SvaraRadera
  6. I have the military and the grey on sale in my webshop....fantastic prices and they will be great for layering with many of the Fall styles.
    www.fullcirclestar.com

    Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  7. Båda är vackra, den röda är fin nu i sommar, men som Karen skriver så är kanske den i military lättare att kobiner med hösten...Hmmm svårt. Jag hade valt military, men mest för att mina kläder går mer i den skalan.
    Kramis
    Loo

    SvaraRadera
  8. Jag hade nog hoppats på att hitta en underklänning på rea, men de verkar ju inte allt för vanliga, tyvärr. Den röda är nog urläcker till lite solbränna!
    Kram

    SvaraRadera