söndag 19 juni 2011

Färgglatt eller inte?

Har då inte sagt att jag ska handla denna- då jag ju som sagt tycker att den betingar ett löjligt högt pris- men eftersom jag gillar den så funderar jag...

Är den i darkpink strået vassare att ha än den i svart? Kombomässigt nu...

Tänk er med vit överdel...eller med svart....eller med kofta....eller med ? Vilken är "roligast" att ha? Svart går ju "alltid" hem...men är det kanske trist? Jag skulle nog gärna har mörkrosa topp eller svart topp till den svarta kjolen och hur kul är det? (äger f.ö. ingen topp som matchar kjolens rosa...) Rosanellan som finns på reklambilden är ju snygg- på bruttan- men på mig....hm...?! Dessutom tycker jag inte att de riktig är perfa till. Kortare toppar måste det nog vara- ja- vilket jag normalt inte gillar- men till en sådan här kanske...Men färg alltså? Vad tycker ni? Dark pink eller almost black?

Tyck till nu---klart ni har tid----regnet v r ä k e r ju ned...nu kan ni sitta med gott samvete vid datorn och vara smakråd!

Kram!

6 kommentarer:

  1. Jag tycker du ska köra på den i dark pink. Jättesnyggt med svart överdel ju! Själv har jag beställt den gröna, tänker mig att ta upp färgen i broderierna med royal på överkroppen!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Regnet det bara vräker ner så det finns allt lite datortid. Jag tycker väldigt mycket om den rosa men har ändå valt den svarta, hade plånboken varit större hade jag nog köpt även den rosa. Anledningen är att den svarta fungerar perfekt ihop med prästskjortan och då blir det användbart i det dagliga värvet.

    Kram från Eva Solid

    SvaraRadera
  3. Å det är så svårt - de är ju jättefina båda två. Men hade nog valt den svarta till sist, den känns mer användbar.

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Hihi, emo ja. Nä jag blir lite rätt att tas för svartmuskiga tonårsrebeller med tyllkjolar och höga kängor i den klädseln.

    Fö, den där kjolen är SÅ vacker! Men alldeles för dyr. Blir nog inget köp för mig.

    kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Tycker båda färgerna är fina men har lite svårt med vad man ska ha upptill måste ju vara en kort top sen tror jag att man kan de lite stor ut i den gäller speciellt mig som inta har nån vidare midja. Antar att det kommer visa sig vad som går att kombinera kjolen med. Superfin kjol hursomhelst.
    Agneta

    SvaraRadera
  6. Dark pink tycker jag! Kram

    SvaraRadera