söndag 19 juni 2011

Och vinnaren är...

Nej, jag har inte glömt utlottningen. Jag hade bara alldeles för mycket annat att tänka på igår och så passade vi på att njuta lite av vädret...Det är ju mer än vad man kan säga om vädret idag.... :-(

Lilltösen här hemma stack ned handen i påsen med remsor innan hon skulle på kalas:

Och lycklig vinnare är Lindiloo ! Grattis! (Du som bara hade tur i kärlek...hoppas nu inte det vänder!)

Kul med alla ni andra som var med och jag hoppas att ni har tur i någon av de andra fina tävlingarna som pågår just nu i molly-land!

Nu ska jag återgå till skapandet av en handlingslista...och fundera ut argument för varför vi INTE ska till visst ställe på midsommar....

Kram!

1 kommentar:

  1. Jag har ju glömt att kommentera här :) i all glädje över att jag vann så missades det. Men jag kom iaf ihåg att uppmärksamma dig hos mig. Hoppas du haft en riktigt fin midsommar. Hunterstövlarna, modell kortar upplever jag som ganska vida i skaften, särskilt i jämförelse med de höga. Du borde kunna ha dem. Stor kram, Loo

    SvaraRadera