torsdag 9 juni 2011

Imorgon är det avsked

Imorgon är det stort farväl. Jag ska lämna min trea och ta en etta i höst. Min klass har varit fantastisk, galen, intensiv och alldeles, alldeles underbar. Tillsammans har vi nått långt! Jag kommer att sakna dem så...Men så är ju det...

Min Begonia cardigan ligger på företagsposten och väntar...så synd faktiskt att Lisen.dk skickar med företagspaket- varför gör de det? Måste ju gå att skicka spårbart utan utkörning till Sverige ändå? Och mycket billigare?? Klart det är trevligt när man ÄR hemma och kan ta emot det, men alltsom oftast är man ju ändå inte det när företagsposten kommer....de flesta jobbar ju dagtid...

Kom nyss hem efter att ha inhandlat diverse prylar till grabbarnas avslutningar: skjorta och byxa till äldste (han växer så det knakar!) och byxor till den andre. Skjorta finns redan till honom, tack och lov att den fortfarande är snygg.

Annars sitter jag här och lääängtar efter jordgubbar och ledigt. Att bara rå om mig själv. Vilket påminner mig om att jag ska in och beställa en del av sommarens pocketböcker....

Återkommer alldeles förmodligen senare!

Kram!

2 kommentarer:

  1. Förstår att det känns lite sorgligt att lämna barnen vidare.......Kram!

    SvaraRadera
  2. Jobbigt med avsked! Hoppas får en fin avslutning i alla fall! Saknar de där skolavslutningarna, det är ju så vackert :-)

    Kramar

    SvaraRadera