söndag 12 juni 2011

Okej?! Uppdaterat

Ska jag tolka det som att mina läsare

1. Inte gillar utlottningar.

2. Inte gillar doften Clean.

3. ????

Lämnar ämnet åt sitt öde just nu, är det ingen som vill så, so be it. Vi får se på lördag.


Idag såg jag sonens sista fotbollsmatch för säsongen (innan sommarlov/uppehåll). Det var möra ben och trötta huvuden kan jag säga. De hade varit på Cup och spelat fem matcher och det här var då sedan den 6:e inom dryga 24 timmar.... Mygg, och småregn och sketkallt. Isch!

Lite bättre blev det, solen klev fram lite och värmde upp till iaf 19 grader på em. Fast då sov jag....Fattar inte, var så trött efter den lite sena lunchen, så där ni vet så det känns som om ögonen ramlar ihop och det bara snurrar i huvudet.  Tänkte att jag tar en liten microsömn...Ha! Den microsömnen varade i ca 2-3 timmar! Nu är jag mer normalt pigg men ska kasta mig i sänghalmen strax.


Det är ju långdag med sittning imorgon. Ren teori och diskussion och suck...fattar inte att de alltid tror att man ska kunna vara så himla innovativ de sista arbetsdagarna på året? Jag menar, hur trötta är vi inte, allihopa?? Nåja, jag gör vad jag kan.

Ha en bra morgondag!

Kram!

Psstt! Ja- Nena- jag tänkte tanken att inte ha kontaktuppifter i kommentarerna, men jag vet också att en del som lottat ut inte får kontakt med vinnaren sedan.... MEN- jag är inte sämre än att jag kan ändra mig- så vill man inte lämna kontaktuppgifter så måste man inte MEN: iaf ett namn ,är det en blogg så är det ju enklare, men inte nödvändigt- så "efterlyser" jag vinnaren sedan på lördag! Good Luck everyone!

6 kommentarer:

  1. Oj då, ja för egen del så backar jag faktiskt när man ska lämna kontaktuppgifterna direkt i kommentarsfältet. jag har nämligen hela mitt vanliga namn i mejladressen och vill gärna få vara lite anonym så här med alias. så det är inget mot vare sig utlottningar eller parfymen som stoppade mig faktiskt....
    Kram

    SvaraRadera
  2. Älskar ju Clean, men just nu orkar jag inte riktigt tänka. Har bara annat i skallen nu, min lilla prins...
    Återkommer.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag har varit så dålig på att hälsa på så jag har missat din tävling... :o( Men jag kastar mig bakåt och kollar in den nu på en gång. KRAM!

    SvaraRadera
  4. JO, klart jag VILL :-) Det som stoppat mej är jobb i ca 40 timmar :-(
    Kör du på en ny utlottning ? Jag gillar ju CLEAN ;-)

    SvaraRadera
  5. Johanssonskan: Utlottningen är aktiv: skriv en kommentar i förra inlägget så är du med- kanske har du gjort det? Har inte hunnit kolla ännu... :-)

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Jag är med!!! Har inte kunnat kommentera (sabla blogger) men nu går det så jag har gjort ett litet inlägg på min sida också!
    Kramisar!!!

    SvaraRadera