tisdag 28 juni 2011

Mollysar till salu- godbitar....! Missa inte tillfället!

Jag slänger ut dessa snabbt, då jag redan har dem fotograferade! (glöm inte By TiMo:n och Desigualklänningen i förra till salu-inlägget)

Frakt tillkommer, om du inte köper många plagg, då kan det diskuteras! Om du vill köpa (klart du vill!) så skriv en kommentar med dina kontaktuppgifter så kontaktar jag dig. Dina uppgifter publiceras inte, jag skriver "reserverat" vid plagget/plaggen ifråga tills betalning har inkommit till mig.

Passa på nu!
Fantastiska Veranda Coat i vitt med röda knytband. Ovanligare färg. Stl. 1. Men ganska rymlig etta tycker jag. Säljer den enbart för att den är lite lite liten för mig och har tyvärr blivit hängande då....Den är i kanonskick, har själv köpt den begagnad, men den ser nästintill oanvänd ut tycker jag. Pris: 1500kr

 Tutu i lite military! Använd, men i fint skick. Stl. 1. (anses av många som stor i storlek men det är väl upp till hur man vill att den ska sitta).  Somrig och fin! Pris: 600kr (passa på- stl 1 verkar vara eftertraktad...)

Alchemistry tunic i vitt.  Storlek 2. Den var dyr när den kom, men den är så vacker och har bra passform. Jag har dock blivit lite större än då så den sitter väl tight...Den är aldrig använd, bara provad. Tags hänger kvar! Pris: 600 kr. (Har en i lite blue också om någon är intresserad.)



Och så underbara Lotta Lotta Coat...i vintage rouge. Den är bara använd förra året, nu har den blivit hängandes och det känns inte bra!  Den är i jättefint skick. Storlek 2. Inte liten i ärmar som Odd Mollys jackor/kappor normalt är...Många ville ha just den här i rött, så den gick ganska fort. Knep en tillsist, men den är nog ändå inte riktigt jag! Pris: 1500kr. (har för mig att den kostade dryga 2000kr när den kom!) Ev. Reserverad


Sedan har jag för mig att det var någon här som var intresserad av att köpa Grandmas coat i rose  stl. 1?? Hör i så fall av dig!  Ni andra är naturligtvis välkomna att köpa den också....! 
Förut hade jag bestämt mig för att behålla den. Men nu inser jag att jag kan nog sälja den! Den är perfekt som jacka på morgonen- kvällen på sommaren m.m. Min är i fint skick. Har vårdat den ömt! Den är lite mer rosa i färgen än på produktbilden tycker jag och har "Odd Molly" broderat i rött på ryggen.  Fantastiskt vacker helt enkelt, tycker jag. Pris: 1100kr  reserverad
 Glazing frill tank stl. 3. Chalk. Använd ett  fåtal gånger, men den är lite för stor  för mig. Pris: 350kr Reserverad


 Årets mollytygväska.  Kostade 299kr: Mitt pris: 180kr. Den är helt ouppackad (har fått den i present), så det ligger ett silkepapper över väskan på bilden, därav hur det ser ut! Det är den röd/rosa. Perfekta strandbagen, men jag gillar inte pinuppan så...

En outsider: Bilden är alldeles för ljus. Klicka på bilden så blir det kanske lättare att se. Det är ett Rules By Mary -linne i blommigt med spets runt nederkant, under byst och runt halsringningen. Den är i stl. M och köptes förra sommaren om jag inte minns fel. Jag har dock aldrig kommit mig för att använda den- men den är jättesöt och fin och passar utmärkt nu! Köpt på MQ för 499kr. Mitt pris: 200kr

Chill Norway Frill (obs! den hette så förra året) dress från förra året. Oerhört jagad av många och dyr, 2495kr! Den är i vit, tunn bomull översållad med broderier ton i ton. Mesh/spetskanter och dragsko i midja för finare passform. Rött broderat hjärta på ena ärmen "Love".  Svår att fota i det fina vädret!  Storleken är L. Den är aldrig använd bara provad....Behöver ett bättre hem! Oerhört vacker!!  Pris: 1000kr. Reserverad


Har nog mer på lut - men det får vänta. Kan ta egna bilder också på alchemistryn och Lottan och Grandman, men orkade inte ta fram plaggen och kameran...men kan göra det på begäran naturligtvis. Kommer snart att vara i semesterläge så passa på nu när jag kan kolla kommentarer och mailen mer regelbundet!

Kram!

2 kommentarer:

  1. Hur är Chill Norway Breeze i storlek?
    Titti

    SvaraRadera
  2. hej! Vilka fina saker du säljer! Alchemistry tunic i vitt har jag också här hemma, men fortfarande inte rört den... Jag bor en station från Spånga! Har sällan på mig Mollysar just nu, har en liten flicka som kladdar ner mig så fort jag sätter på mig något minsta fint. Ändå samlar jag på mig som en besatt. Kram

    SvaraRadera