måndag 27 juni 2011

Stövlar- check. Reaklickat- check. Varmt väder- check! Aaaahhh! Äntligen sommar!

Tack för all hjälp angående gummistövlar....! Jag har nu beställt ett par svarta låga. Naturligtvis så regnar det inte längre- tacka mig för det!- men det lär väl komma regniga dagar igen...(typ på fredag...) och då hoppas jag att stövlarna kommit och att de passade. Återkommer med rapport när de landat här!


Annars har jag reaklickat. Fy och skam- eller? Jag valde ju bort Terriedressen i blått, då jag har den "gamla" i blått. Men sugen har jag varit - och väntat på rea har jag! Men jag ville helst inte bara ha 30 %- snåltant blev jag där..så när det blev mer än så, så finns inte dark pink eller annat kvar. Men nu har jag lyckats hitta både powder och vitt i min storlek- för 600kr! Nice!! Sonen fick avgöra om vit eller beige var snyggast- vitt sa han och mot bättre vetande (vitt är ju rätt känsligt...) så fick det bli så.


Är rädd för att powder ska försvinna på mig- så ser jag ut som jag går omkring naken liksom....Vitt är väl inte helt smart- men det finns ju faktiskt tvättmaskiner numera på jorden så?

Hoppas ni har en bra dag- här är det äntligen sol och lite varmare. Ska försöka övertala de sommarlovs- spel-galna att sluta spela och gå ut och bada t.ex. En tur till biblioteket hade jag också tänkt...och så behöver äldste sonen fler shorts (varför har han bara två par??)...ska se om jag kan sy ihop några snabbt!

Kram på er och njut av vädret!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar