lördag 11 juni 2011

Utlottning!

Nu tänkte jag att jag måste väl också fira lite? Om inte bara för att det är 15 000 som tittat in hit till lilla mig utan också att det är sol och sommar och snart semester! Det gör ju vem som helst lite givmild!


Jag tänkte lotta ut den här:




Jag har tagit två sprut av den. Men den passar inte mig och så tänkte jag att kanske den kan lottas ut? Kartongen har jag ju kvar, och det syns inte att jag sprutat två gånger med den...

Ni som är intresserade lämna en kommentar, skriv vilket odd mollyplagg från vårens och sommarens kollektion ni tycker är det "bästa" och gärna varför, och skriv kontaktuppgifter. Jag drar en vinnare lördag 18/6 efter kl.10.00. (Vill man ha två lotter, länka hit till utlottningen på er blogg och säg till att ni gjort det.)

Good Luck my friends!

Psst! Begonian i dark magnolia har landat! Underbar- men kommer inte inviga den så länge den här värmen består i alla fall!

Kram!



20 kommentarer:

  1. Grattis till 15000 besökare:) Jag vann precis en Clean-parfym i en blogg-tävling så jag låter nån annan vinna den här! Men mina favoriter från vår och sommar är Silk sleeveless för att jag bara är en sucker för OM:s sidenplagg och så Wunder underdress, den ultimata underklänningen har jag kommit på. Den täcker nämligen lökarna;) Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh, jag önskar verkligen vinna!!! Mitt favoritplagg från vår/sommar är sleeveless silk dress som jag har i två färger. Underbara färgställningar, lyxigt siden som är svalt och perfekt passform för mig. Håller tummarna :) Kram Linsan (linda.sandell@hotmail.com)

    SvaraRadera
  3. Åhhh, bara älskar denna doft (som snart är slut, hi hi)..GRATTIS till 15 000 besökare!!! Min favorit i vår är Brownies blouse i färgen indigo, såg inte så mycket ut på bild...men på är den riktigt fin, både till kjol och byxor.

    Änglakramar Maria
    mariamilton@telia.com

    SvaraRadera
  4. Grattis till så många besökare, bra jobbat! Jag ÄLSKAR Cleans parfymer och har nästan slut på min så nu håller jag tummen hårt för vinst. Denna har jag inte testat men Clean brukar ju inte göra en besviken så jag är givetvis med och tävlar! :-)

    Bästa mollyplagget blir helt klart jeansjackan från vårens kollektion. Passar till exakt allt!

    Önskar dig en finfin vecka! Kramar

    SvaraRadera
  5. Jag vill självklart också va med! Jag har faktiskt inte EN enda parfym men Clean är något extra som skulle få mig att använda parfym då och då! Ingen hemlighet att jag gillar Lace Patchwork wrap dress som jag hade på bröllop i lördags. Den är så klädsam och skön men ändå festlig!

    Grattis till 15000 besökare!

    Kramar doktormolly@gmail.com

    SvaraRadera
  6. Åh jag vill verkligen vinna! Den luktar ju ljuvligt! Mitt favoritplagg från vår/sommar är kaching wrappen som är perfekt till en kurvig tjej som mig! =)
    Kram Marita (maritakallberg@gmail.com)

    SvaraRadera
  7. Jag gillar superian wrap mycket så den säger jag.

    AnnaSC
    anna.svenssoncrona@gmail.com

    SvaraRadera
  8. Jag vill vara med och tävla! Länkar i min blogg, gör ett inlägg i högerspalten.
    Bästa plagget måste bli Wunder underdress. Jag upptäckte den för inte så länge sedan men när jag väl gjorde det så upptäckte jag hur skön den är, hur bra den sitter och hur mycket den passar till. En kanonunderklänning helt enkelt.
    Min mailadress om jag skulle ha turen att vinna: oddjosanne@gmail.com
    KRAM!

    SvaraRadera
  9. Jag provar turen här och hoppas på att vinna :) Favoriten är Centifoli Blouse som återfinns på en produktbild här: http://www.ajabajakids.com/default.asp?sType=deLuxe&mode=shop&v=spec&item=11310

    Så vacker! Går att användas både vid festligare tillfällen men också till vardags. Perfekta plagget, med andra ord. Mia (palace_and_main@hotmail.com)

    SvaraRadera
  10. Ja, då slänger jag mig gärna in i tävlingen och lovar att hålla koll på lördag. jag inser ju att jag måste ta och skaffa mig en lite anonymare mejladress till sådana här tillfällen, hehe....
    Från sommaren har jag minsann bara köpt ett plagg så det får bli detvdå...nämligen lace wrap dress i lila. men från våre, oj vad avårt, har köpt så mycket fint. Ska jag gå på mest använda är det nog ändå begonia i färgen old rose som toppar listan och vackrast ä nog en av mina hook up-dressar!
    Kram
    Nena

    SvaraRadera
  11. Grattis till 15000 besökare. Vad gullig du är som lottar ut en fin parfym. Jag är gärna med :-) Mitt favoritplagg från våren är nog Jeansjackan Bikette Denim jacket. Den har jag använt nästan dagligen och funkar till allt. Som god två är nog silk sleeveless som jag har i två färger. Funkar till vardags som till fest. Och sååå skönt med siden...

    Jag länkar självklart och mina kontaktuppgifter är: vivandivangoesfashion@gmail.com

    Många kramar
    /Vivvi

    SvaraRadera
  12. Jag vill också vara med! Det "plagg" jag gillar bäst är Cascais scaf i multi, helt underbar! Begonia Cardigan i Dark Magnolia är också en klar favorit, kram
    susannaisaksson@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Grattis Grattis till alla besök :-)

    Favoriten i sommar är :
    Patchwork wrap tunic i lite apricot tror jag att den heter.
    Döljer precis ALLT som man inte vill visa :-)
    Jag länkar direkt från min sida & hoppas på enorm tur i lotteriet :-)

    gladaja (snabel-a ) hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Grattis till alla besökare! Vill gärna vara med i din tävling, har en annan Clean som jag gillar ;-) Lite svårt att välja ut en favorit så jag säger två, Full bloomer och Cancun scarf. Min mailadress står i högersidan i min blogg.

    Kramar

    SvaraRadera
  15. Jag har totalt missat detta. Hoppas det inte är för sent, för i så fall vill jag gärna vara med. Stort grattis till alla besök.
    Kram

    SvaraRadera
  16. Grattis till många besök :)

    Min favorit är Sundance Dress men jag har den inte ännu. Väntar spänt på lite "bättre" rea :)

    ullebulle74@gmail.com

    /Ulrica

    SvaraRadera
  17. Å...tävling! Denna har jag missat! Vinner aldrig men man måste ju vara med för att få en chans iaf ;) Och dessutom har jag sån tur i kärlek att jag tröstar mig med det när det liksom aldrig blir mitt namn som dras he he!

    Mitt bästa plagg är Hook Up Tunic i chalk. Underbar och döljer det man inte vill visa runt mage och stuss men är ändå kvinnlig på. Jag tror denna kommer användas året om med eller utan leggings ;)

    Grattis till din blogg och besökare!
    Länkar såklart, om inte annat för att du har en mysig blogg!

    Kramisar
    Loo

    SvaraRadera
  18. Stort grattis till alla besök!
    Jag vill också gärna vara med och tävla! Min favorit är Lace Patchwork wrap dress. Jag äger den inte men jag tycker att den är jätte vacker.

    Kram Maria Magdalena

    SvaraRadera
  19. Jag har en favorit, silk sleevedress, jag är ännu ingen lycklig ägare av en sådan. Men jag har varit till butiken och klämt på det underbara materialet ett par gånger. Jag skulle bli glad om jag under tiden jag spar ihop till en sådan, kan "klä" mig i ett par droppar/sprut Clean-parfym! Hoppas på tur.

    Mrs T

    SvaraRadera
  20. Vill gärna vara med i din utlottning av parfym för jag äger ingen. Är utförsäkrad från försäkringskassan så budgeten är smal.

    Jag har lagt in din tävling på min facebook för jag har ingen blogg än. Du får själv bedömma om jag ska få eller två lotter på grund av face book!

    hoppas på tur!

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera