tisdag 7 juni 2011

Swisch- på väg!

Slänger in en snabbis här i värmen: håller på att flyta bort. Ikväll ska vi ut och äta med jobbet, ska bli trevligt! Var dock tvungen att hasta hem först för att ta en dusch och byta om lite. Vad 17 tar man på sig när man kommer att bli svettig bara man går till bussen??

Verkar som ni andra har busväder på G. Här ska det fina vädret hålla i sig i några dagar till, förutom på fredag förstås, då är det ju skolavslutning....

Hinner inte mer nu, ska försöka komma på vad jag ska ha på mig som jag inte flyter bort i...Kanske timeless linnet?? Och slänga med jeansjackan om det mot förmodan blir svalare ikväll...? (som om det skulle hända- känns avlägset just nu!)

Kram på er och återkommer!

2 kommentarer:

  1. Här flöt jag bort i min smockdress. Otroligt när t o m den är för varm. Men vi har haft en luftfuktighet av guds nåde här...och till slut kom åskan då så klart!
    Hoppas du får en härlig kväll!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du flyter nog bort om du så går näck! Lite av ett moment 22;) Kram

    SvaraRadera