torsdag 30 juni 2011

Träningslinne??? (och ett litet utbrott)

Hjälp! Söker desperat efter ett träningslinne- men inte ett tight (vill inte ha det just nu...)- ett lite längre som täcker åtminstone halva rumpan, helst går ned över hela precis.... Tänk er Odd Mollys linne förra året- det med frills fram...den typen. Lite A-form alltså. Kan vara i bomull, behöver inte vara "tänkt" för träning...

Har letat runt men hittar då inget- vill ha enfärgat, brottarrygg spelar ingen roll, även om jag föredrar vanlig rygg.

Så nu hoppas jag att det finns någon därute som vet var det kan finnas till rimlig peng (behöver INTE vara något märke)?? Storlek L eller M.

Var igår ute och "träningspromenerade", invigde mina nya skor (easytone- vi får se om de är något extra- valde dem egentligen för att de var de skönaste av alla skor jag provade...men har de en trevlig bieffekt så tackar jag och tar emot...men tror så där lagom på det...Lite stel är jag är idag (brukar aldrig vara det efter bara promenad-så kanske är det skorna?) så who knows?) Insåg att jag behöver ett träningslinne då. Som passar min lite lätt (ironi) otränade kropp...gillar inte supertight när jag inte känner mig i form.

Någon?

(Psst! Och de där j-a stövlarna som jag tänkt använda imorgon- näe, de har inte kommit- Brandos som brukar vara snabba, mailade dem igår lite lätt frustrerat- nu vet de inte om det försvunnit i hanteringen eller vad- i så fall ska de skicka nya...men det tar ju tiiiiid! Vill inte vänta mera nu! Dessutom vet jag inte om storleken är rätt så kanske måste de bytas i också och kanske är de helfel,  men jag vill ha dem NU så jag vet!! Grrr.
Får till svar när jag undrar idag hur ärendet går- eftersom jag inte fått mer än ett svar att man undersöker saken och ska återkomma igår- att de behandlar ärendena i turordning och är underbemannade och man inte ska skicka "onödiga mail" Va fan??? Varan är betald och jag ska inte få undra?? Att ett dygn efter man frågat första gången skicka ett nytt mail och undra hur det går- är det onödigt? Att de är underbemannade struntar jag faktiskt högaktningsfullt i just nu- för jag blev arg över deras sätt att be folk att inte skicka mail i onödan, fattar väl vad de menar- men hur säger man saker egentligen!! Inte har jag skickat en massa mail heller för den delen...Är 2 för många för dem? När man dessutom får svar att de håller på att kolla saken så uppfatta iaf inte jag det som om mitt "ärende" ligger in någon sort j-a kö. Så, nu har jag fått "arga av" mig lite...)

Kram och hoppas att ert humör är bättre än mitt just nu...

2 kommentarer:

  1. Jag är så glad över min goda parfym!!! Tack så hemskt mycket, älskar den verkligen så det kunde inte bli bättre!!! Mao är jag GLAD idag :)
    Hoppas stövlarna kommer...nu!
    Kramis!

    SvaraRadera
  2. H&M har A-linjeformade linnen. Jag har några därifrån och tränar i. Och vilka jävla stolpskott på Brandos då! Förstår att du är ilsk! Kram

    SvaraRadera