torsdag 2 juni 2011

Tröstshopping

Det dummaste man kan göra. Jag skulle dessutom inte ha n å g o t mer eftersom jag gnetat och valt bort till förmån för denna goding som kom igår (ska bara åtgärda lite, lite fram, tycker den är lite väääl urringad så jag ska sätta en liten söm...):

Bild från Elinmaria.se
Men...dagar som den jag hade igår fick mig uppenbarligen att tappa all rim och reson...för om jag nu har haft tur (?) och rätt så har jag lyckats få tag i denna:
Begonia cardigan i dark magnolia




Jag håller mina tummar för att saldot stämde (eller ska jag hoppas att det är fel så jag sparar mina slantar som jag inte skulle använda till mer kläder...?)
Tack för hjälpen med packning. Tror att det blir bra nu! (Maken godkände mängden också..tur! ) Skorna får helt enkelt bli som det blir! Har funderat på att slänga ned ett par vita flipflops också som räddare i nöden om mina fötter slår helt bakut!
Barnskaran är avlämnad hos farmor och farfar. De kommer att ha superkul där, det vet jag! Och senare i helgen ska jag lägga ut lite till salu (behövs då dessa två köp grävt ett stort hål )- en riktig godbit tror jag får lämna mig (och annat också...)- så håll utkik!

Kram allihopa och njut av väder (och vind...!) och helg!

4 kommentarer:

  1. Superfina köp :-) Hoppas ni får det underbart på trippen

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Jag klickade oxå hem en begonia igår, vilken storlek köpte du? Hoppas att inte en av oss blir utan... :-(

    SvaraRadera
  3. Trevlig resa! Min begonia i dark magnolia ska hämtas på posten imorgon - klart man måste köpa en sån när den dyker upp ;-)

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Linapina: Jag köpte en i storlek 2, egentligen lite för stort faktiskt, men ville att det skulle gå bättre att ha något under, främst på armarna..

    Min har inte kommit ännu...men den ska ha skickats....vill ha, vill ha!

    SvaraRadera