måndag 15 augusti 2011

Är detta tantskor?

Bild från Brandos.se
Jag behöver nya inne-skor på jobbet. Mina gamla trotjänare har lagt sig ned för att dö. Möjligen hamnar de hos skomakare som kan göra nya- vem vet. Men- det är akut att hitta ett par superbekväma svarta skor. Inte hela, jag är varm om fötterna- utan lite sandalstuk. Absolut lite klack. Storlek 39. Har hittat några fina, men inte i min storlek....såklart! De här är från Scholl. Finns i min storlek- men- är det tantvarning på dem? Ärliga åsikter värdesätts högt!

Å så har äntligen Brandos fått in färgen jag vill ha på stövlarna. Jippiee! Då kan jag enkelt och skönt beställa en storlek mindre och skulle det vara fel så är det ju lätt att skicka tillbaka och byta.

Eftersom jag är hemma och hostar och känner mig eländig idag så blir det ingen post-tur för returpaket. Men det finns ju fler dagar.

Kram!

5 kommentarer:

  1. Ser man de bara så här på produktbild så är det lite tantvarning på dem. Men om man sedan tänker att du ska ha annat till så beror det ju helt på vad du har för övrigt. Plisserad kjol och blus – absolut tantvarning medan de nog hade funkat hur bra som helst till jeans till exempel. Och ett klart plus är ju att de ser superbekväma ut. Hoppas du fattar något av mitt svammel… :o)
    Stor krya-på-dig-Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja, tyvärr är det så i mina ögon. Det är tantvarning. Frågan är om du kan överse det om de är precis sådana du behöve?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för ärligheten! För mig är det också lite tantvarning på dem...

    Josanne: hahaha, ja plisserad kjol och blus lär jag aldrig ta på mig så den kombon är ju iaf inte aktuell...förstår vad du menar med vad man har till...men retar mig på att de i mitt huvud är lite tantiga...

    Fröken Abbe: ja, frågan är! Eller om jag ska starta megaoperation övertalning och hoppas att en skomakare kan göra om min gamla? De behöver ny insidessula och fästning och ev. nytt allt utom själv suldelen liksom. Så otroligt sköna skor är det..så jag sörjer...

    Får väl leta vidare!

    Tips emottages tacksamt!

    SvaraRadera
  4. Hej,
    Några tips från en annan 39:a:
    http://www.brandos.se/clarks/prize-fashion-20342036-blk/a25782

    http://www.brandos.se/ara/ibiza-32345-01-black/a22927

    http://www.brandos.se/tamaris/27305-26-003-black-leather/a23608

    http://www.brandos.se/rockport/new-slide-k51501-blk/a11231

    SvaraRadera
  5. Mio: tack jag kollar...!
    Hm, en del kanske. Jag har också problemet med att jag har breda fötter och höga vrister..vilket gör att det är inte lätt att köpa skor!

    Stövlarna är iaf beställda..

    SvaraRadera