måndag 15 augusti 2011

Mycket snack. Varning för ointressant innehåll.

Dagen är slut. Och jag. För lagom till att jag tänkte ringa jobbet och säga  att jag nog kommer imorgon så började det rinna. I näsan...så nu har jag laddat upp med toarulle och påse. Jättekul. Maken förstår att jag känner mig stressad..men fattar ändå inte att jag inte kan göra vissa saker hemifrån. Som vaddå? Planera upp första veckan- bör man göra med sina nya kollega kanske? Och efter man gjort schemat- som jag inte har. Har inte ens en klasslista så jag kan inte ens göra namnlistor....Farao vad det är synd om mig! Visst är jag värd lite glass?

Det säljs plagg som aldrig förr i bloggarna. Jag funderar på om jag borde sälla mig till dem...? Men har eg. ingen lust. Gillar det mesta av det jag har- problemet är snarare att jag inte platsar i plaggen..hahaha. Det problemet ska ju åtgärdas men det tar ju liiite tid och en förkylning hjälper inte riktigt till.

Nu ska jag snart natta tös eller var det grabbarna idag? Ta en kopp te till (nr ? i ordningen idag) och försöka lyckas se CSI NY ikväll. Om jag inte somnat då.  Maken har tur ändå. Han får ju åka till jobbet och jobba. Ostört. Istället för att vara hemma med barn och jobba, när jag jobbar borta.

Lustigt nog är det inget av det som kommit som fallit mig på läppen. Jag känner inte minsta sug alls. Det är som om någon sitter och viskar i örat: "näää, inte den...nää, den där är ju inte jag....osv" Och det stämmer säkert. Jag ska lyssna mer på den rösten som vet vem jag är. Det är ju jag liksom....

Nu har jag dravlat nog.

Kram på er och ha en skön kväll. Och nej, tantskorna är icke beställda. Jag letar vidare.

2 kommentarer:

  1. Jag tyckte tantskorna var helt okej, ser sköna ut..

    Kram och ha en fin kväll,
    L

    SvaraRadera
  2. Jag jobbar också i tantskor. I mitt yrke kan jag inte ha nåt annat, fötter och rygg skulle självdö! Tricket är att vara så jävla snygg upptill så ingen tittar på fossingarna;) Nu har jag svamlat klart här! Kram

    SvaraRadera