fredag 5 augusti 2011

Gummistövlar... igen...

Jo, igen. Hunterstövlarna skickade jag tillbaka. De satt inte riktigt bra. Nu är jag inne på ett par Ilse Jacobssen short rubber boot. Men...

Varför ska de finnas i så många färger?? Jag gillar ju så många....Vita är fint men kanske inte så smart. Svarta passar ju till allt i höst och så finns det ett par i beige/latte och ett par i camel....Jag trängtar efter de i camel eller latte men den tråkiga tanten i mig säger att svarta är bättre....Så...lite smakråd tack! Jag har väldigt ofta svarta leggings eller strumpbyxor o dyl. senare på hösten. Ser det konstigt ut med svart- svart liksom? Eller ser det snarare helfel ut med ljusare, camelfärgade, till det mörka?

Jag lägger in lite bilder så ni får se:

Alla bilder är från eshoes.se.
Camel
Latte



svart  

De finns naturligtvis i rött, cerise, ljusgult, brunt, army, grå, ljusblå, ljusrosa osv osv osv....

Men hur ska jag tänka? Hjälp mig nu, med argument för vad ni tycker...

(hjärtat säger camel- hjärnan säger svart- vem följer man? Och är alltid känsla bäst?) Suck.

Kram!

5 kommentarer:

  1. Jag har provat de korta och de var jättestora i min normala storlek, snurrade nästan runt på foten ;o)
    Jag tycker du ska ta dem du gillar helt enkelt. Oavsett färg blir de ju skitiga. Jag köpte de höga Ilsestövlarna i ljusrosa för jag tyckte det var roligt med en färg jag verkligen gillar. Och när det är vått och gråtrist ute är det lite roligare att titta ner på ett par glada stövlar:o)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Snygga små gummistövlar:) Svart skulle jag köpa! Kram

    SvaraRadera
  3. Hhmm, svårt sånt där! Spontant säger jag att de svarta är mer praktiska och passar till allt. MEN om du känner mer för de camelfärgade så tycker jag att du ska ta dem. de passar ju oxå till det mesta... Kram

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jag köpte svarta korta (men tycker att camel är lika användbart) köpte 2 storlekar mindre - dem är gigantiska. Lycka till!

    SvaraRadera