tisdag 9 augusti 2011

Molly-skor?






De här skorna känns nästan som ett par Molly-skor! Nu är jag inte cowboyboots-tjej så jag ska inte ha dem. Facilt pris har de också....endast 3999kr. Som hittat... Finns på Brandos.se om någon känner sig manad. Handgjorda i skinn. Jag tycker i alla fall att de är rätt häftiga!

Hittade förresten ett par roliga gummistövlar häromdagen, jag kan inte ha dem (breda vader ni vet) men för de som kan...: de var i boots-stil. Såg mer ut som långa stövlar än gummistövlar. Helcoola. Hade jag haft smalare vader hade jag skaffat mig dem på direkt. Det värsta är att jag inte minns var jag hittade dem.. Förmodligen på Brandos, eshoes eller liknande.

Nåja, Didriksons regnkappa kort vit Hanna är beställd. Pris: 499kr. Helt okej, eller hur? Eller är det att man vant sig vid de skyhöga mollypriserna? Om nu den här är bra så får det bli svarta eller kanske vita Ilse....eller ska man slå till och skaffa knallrosa? Röda? Risken är väl att jag inte använder dem om jag tycker att de står ut för mycket...eller så längtar jag efter att det ska regna...! Konstigt att det är så svårt att bestämma sig för färger.... Tänk vad skönt om det bara fanns en fin och så tyckte man att resten var fula....hihihi.

Idag har jag handlat tråksaker också. Ni vet, underkläder som gör att allt sitter snyggare, men som inte är döbilligt och inte så kul att betala...de är ju inget som syns när man har det på sig om man säger så. Inte för att jag är show-off, men ni förstår kanske vad jag menar?

Barnen desto lyckligare: lilltösen fick en rosa kofta från H&M, magnolialiksweatshirtjacka, boxertrosor (stackaren irriterar sig precis som jag på att vanliga trosor har en benägenhet att "åka in"...), strumpor till mellangrabb (Homer simpson), hårspännen med rosa rosetter till damen..., tilltjatade mystiska armband (mellangrabben minsann!), ullsockor till lilla damen....

Jag hade en bild här...men blogger vägrar lägga upp den så ni får väl klara er utan min shoppinghög..men den var färgglad!

Kram


2 kommentarer:

  1. Coola stövlar men priset var som hittat.... ;) Inte för min plånbok i alla fall :) Kram

    SvaraRadera
  2. Coola javisst, men inte för 4000 kr! Kram

    SvaraRadera