söndag 28 augusti 2011

Rosa ballonger?

Jag var lite nyfiken. Kollade på ett vanligt sökord som om jag förstått rätt, lett till min blogg.

Rosa ballonger låg rätt högt..?!

Likaså "skelett"...?!

Börjar undrar vad ända in i helsefyr jag skrivit om?


Vad tror ni RAF:en i dark pink förresten? Lik den i cabaret eller inte? Eller hellre den gröna clinch scarfen?

Japp, har lite spenderkänsla. Dock ska en del saker rensas ut också så...

Nu ska här tas hand om middagen: baconinlindade kycklingbröstfiléer med färsk salvia....mums kan jag säga...till och med barnen gillar det!

Kram och ha en skön söndagskväll!


1 kommentar:

  1. RAF dark pink är som wigwam pink. precis samma. cabaret har jag inte sett men den är väl mycket mörkare och rödare? Se min blogg några inlägg äldre från idag =)

    Kram! /Sanna

    SvaraRadera