lördag 27 augusti 2011

Vad ska jag välja!! Hjälp önskas!

Till mitt nya trösteplagg...och hu, jag skäms nästan när jag avslöjar vilket plagg det är...jag har haft det hemma förr och faktiskt dissat det. Jag har varit stolt för att den INTE bor här. Men....nu gör den det.....sigh skirt alltså.... Men jag vill ha något bra till, som man kan ha till mycket annat.

En tenfold i beige?

Fast jag har en i bomull i chalk, den passar ju också till kjolen....

Men en Pancho Ponco då?
Gillar inte riktigt priset och frågan är om man bara blir ett tält med den på? Inga former liksom?

Men drop needle top i almost black då?






Vad tror ni?

Jag är också sjukt sugen på en grön scarf...clinch eller vad den nu heter...och en RAF: i dark pink:

Men ni som har den: skiljer sig färgen mycket från Cabaret? Jag har den i cabaret och vill inte ha en till som är för lik?





Tyck till nu! Jag behöver en massa åsikter!

Kram!!



4 kommentarer:

  1. Ha ha - det är inte lätt att hålla Sigh skirt borta :-) Jag tycker det är snyggast med något kort till eller något som är markerat i midjan. Kolla in Hilde - hon har needle top till - jättesnyggt! Jag ska testa almost black tenfold till min - har tro på det med! Ev kolla in Gorgi cardigan - om den är fin i modellen till dig tror jag på den!

    Kram

    SvaraRadera
  2. PS - kolla in Merino cardigan och fedden knit jacket också - de tror jag med kan vara fina till!

    SvaraRadera
  3. Jag härmar Oslotigern och säger Needle top, kolla in den hos Life of Linda, hon har den inte till sigh skirt men den är skitsnygg på henne och tror den blivit klockren till kjolen.
    Annars tror jag också på de koftor som Tigern säger. Lycka till! Kram!

    SvaraRadera
  4. Till Sigh skirt röstar jag på Drop needle eller Gorgi cardigan i almost black. Lycka till med valet.
    Kram

    SvaraRadera