tisdag 6 september 2011

Efterlysning åt kollega!

På mitt jobb är jag känd som Fröken Molly. Hahaha.

Nåja, jag står ut och de flesta är faktiskt mer fascinerade av kläderna än är så där överjävligt intresserade av vad de kostar.

Jag har en kollega som letar efter THE dress för henne.

Bild från Deepfling.com




Japp! Hon söker Lulu dress i vintage chalk i storlek 3. Är det någon därute som sitter med en som inte används, vet någon som har och kan tänka sig att sälja den? Lämna då en kommentar med mailadress, så vidarebefordrar jag er mail till min kollega. Jag publicerar inte er mailadress här i bloggen!

Nu håller jag mina tummar för det vore så roligt att få hjälpa en annan molly-älskare!

Annars har jag kommit hem efter föräldramöte nr2. Fantastiskt möte- min äldste sons lärare är så otroligt bra- älskar dem! Blir inspirerad varje gång jag är är där- kommer att sakna dem fruktansvärt när han börjar fyran nästa år....

Nu är det bara mitt eget föräldramöte kvar- imorgon ska det förberedas med kollega så gott det går, vi har ju lite tufft just nu kan man väl milt uttryckt säga, idag gick det dock lite bättre än igår. Kände mig som Gestapo-fröken som krävde tystnad HELA tiden, var som en hök på de som sa något dumt, gjorde något dumt, pratade vid fel tillfälle osv osv. Det tar på krafterna kan jag lova.

Längtar till fredag! Oh, vad jag längtar! Soffan, sova, slippa komma hem varje dag med värk i hela kroppen. För så är det nu. Vid lunchtid ungefär så börjar det värka i axlar, skuldror, överarmar (!!) sedan sprider sig smärtan under dagen och varje kväll så bara gör det ont överallt! Antar att det också är stressrelaterat..... Försökte säga till min närmaste chef att jag har konstant värk i hela kroppen efter en arbetsdag....fick inte så mycket reaktion på det....

Nu ska jag ta en kopp te, gå på bloggenad och se om jag kan somna i natt.

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Åh det där med konstant värk känner jag igen...ligger här helt avdomnad, helt slut!
    Föräldrarmötet avklarat ikväll, trevligt men skönt att ha det gjort! Skansen hela dagen... Ikväll sover jag gott:)
    Förut fanns den klänningen på Barkarby, vet dock inte om storlekar eller om de finns kvar.
    Stor kram/C.

    SvaraRadera
  2. Ja, skulle just säga det, att klänningen har funnits på outleterna..
    kram och trevlig kväll!
    L

    SvaraRadera