onsdag 7 september 2011

Vi möttes...

...på vår gata, maken och jag. Han på väg till träning med äldste sonen. Jag på väg hem. 17.52 var jag hemma. Känns som om jag bara varit hemma en kort stund men ändå är klockan snart sju!

Kollegan och jag har suttit och förberett föräldramöte. Är ovan vid det. Jag har alltid fått förbereda själv och genomföra själv. Nu ska vi köra det mesta tillsammans- känns så härligt! Jag har skrivit powerpointen och ska trixa till den lite så den ser lite trevligare ut nu i kväll. Så får vi se hur många föräldrar som kommer....alltid lika "spännande"...

Fick inviga mina Ilse idag. Fungerar utmärkt. Lööövely att ha några skor som tål regn, även om ett par lite högre hade varit underbar om man kunde haft. Skyddar ju lite mera.

Har lite idétorka här så jag ska inte blir långrandig. Svart var jag iaf i dag. Svarta leggings, svart underklänning Joy, svart 327:a med de jeansblå broderierna.

Kram! Och ni ska veta att jag läser hos er, är lite dålig på att kommentera hos er just nu bara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar