torsdag 15 september 2011

Ny kombo funnen

Men eftersom det inte finns någon som kan fotografera så blir den lite trist.... :-(

Svarta leggings, svart underklänning från Unique och så damsel t88 (tror jag den hette) i  vitt och svart. Just den blusen har jag haft svårt att kombinera- men det här blev jättebra! Är så nöjd.

Hade annars en liten läskig (?) upplevelse på jobbet idag. Satt och skulle försöka få ihop veckobrev på 7 minuter (!!) innan möte. Hade inte rest mig upp snabbt eller så. Men stressad var jag så kanske var det det? Jag satt där och så plötsligt så blir jag jätteyr- rummet bara rör sig - hyperläskigt! Jag satt och bara andades i en minut.... Läbbigt!



När jag kom hem hade jag akut matbehov: händerna skakade. Jo, vi har lång dag på torsdagar och vi äter kl. halv elva så man är rätt hungrig på kvällen....Vanligtvis har jag med mig min proteinshake men jag mitt nöt, glömde den idag...Nu har jag proppat i mig mat och sitter och skriver, dricker te och lyssnar på sonens läsläxa. Multitasking!

Hörni, det är fredag imorgon- happy day! Det är sååå skönt med helg!

Kram- nu ska jag gå på bloggenad!

"Ibland handlar det bara om att hålla näsan över ytan"

3 kommentarer:

  1. Fy, vad läskigt! Hoppas verkligen du mår bättre efter lite mat!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Usch, låter inte kul. Kan ju vara blodsockerfall om du sen mådde bättre när du fick i dig något att äta. Kan också få sån där yrselkänsla när jag inte ätit på för länge och samtidigt ansträngt mig fysiskt eller jobbat hårt med hjärnan...

    Hoppas det känns bättre nu och outfiten lät superfin.

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. Otäckt med blodsockerfall så där. Har varit med om det också, man blir livrädd. Sköt om dig! Kram

    SvaraRadera