tisdag 27 september 2011

Vardagskläder

För mig är vardagskläder ganska så lika med festkläder...jag gör ingen större skillnad. Vissa klänningar har jag inte till vardags men that´s it. Framförallt på hösten och vintern och våren är det ingen skillnad. Däremot på sommaren som kommer jag inte i saggiga leggings och svettigt linne på fest, som man kan knalla runt i hemma i trädgården på dagen...

Tycker att garderoben blir så mycket mer användbar om man inte delar inte den alltför mycket i vardag och fest. På köpet har jag fått mer att välja på till vardags och likaså till fest. För alla de jag träffar på jobbet och så träffar jag inte lika ofta på fest...alltså finns alla öppningar kvar och ingen tar illa upp!

Jag har inga fina bilder..men i tidigare inlägg kan ni se favoritsaker, leggings, kjolar, klänningar och tunikor, sjalar....

Sedan vill jag klargöra en sak. Inte måste det vara Odd Molly. Det handlar mer om att jag ska tycka om plagget och tycka om hur jag känner mig i det. Känner man sig fin är man fin....Fin behöver nödvändigtvis inte vara = OM.  Om nu någon tror det....

Kram! Nu ska barn nattas! Maken är på möte och jag längtar efter lite egentid som jag inte sitter och jobbar på...

Och så är jag rackarns sugen på det här halsbandet...

 Jag skyller på Linda som fick mig att titta på Rock by Sweden...igen.....

1 kommentar:

  1. Jag är likadan! Vardag och fest är nästan samma. Bara lite mer spackel och bling när det är partaj. Och vad tvekar du på! KÖÖÖÖÖÖÖP! Kram

    SvaraRadera