söndag 2 oktober 2011

Vad skriver man?

Av skäl som jag varken kan, eller orkar gå in på, så måste jag ta en bloggpaus. Jag kommer nog att finnas här ändå lite då och då. Men jag kan inte garantera att jag gör några inlägg på ett tag.


Saker som händer i livet måste få gå före. Jag har en del saker jag måste ta tag i och så händer det saker som gör att det känns mer än tungt nu också. Kanske är att blogga ett sätt att fly undan.. som är bra...eller så är det dåligt. Men för att kunna avgöra det måste jag ta den här pausen. Se vad som händer.

Love You All and See You Later!

10 kommentarer:

  1. Hej!
    Usch, det låter inget vidare...
    Skickar många kramar och tankar till dig!
    /C.

    SvaraRadera
  2. Stora styrkekramat till dig! Hoppas allt ordnar sig på bästa sätt! KRAMAR

    SvaraRadera
  3. Jag håller alla tummar att de ordnar sig på bästa sätt och det snart! Och att du kommer tillbaka hit fort! Tänker på dig! Massa Kram!

    SvaraRadera
  4. Jag hoppas att allt ordnar sig för dig. Vi ses!

    KRAM

    SvaraRadera
  5. I hope that everything will turn out well and soon you will be back with us.
    Stor Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  6. Stora kramen och massor med kärlek till dig! Hoppas att det lättar dag för dag...steg för steg..

    kramar!
    <3<3<3

    SvaraRadera
  7. Hej där!
    Trist att det är fler som har dåliga erfarenheter från Milk&Honey.
    Även Hilde som köpte den andra koftan har nu fotat och mailat dem. Sen hörde (läste) jag att det finns andra som har dåliga erfarenheter från märket Love Forever.
    Iofs så skrev jag aldrig att jag hade något kompensationskrav till dem utan hoppades helt enkelt på deras goda vilja.

    Å jaaaaa, visst är det häftigt med ett jobb.
    Det är rätt märkligt det faktumet att det är lättare att få nytt jobb när man redan har ett.
    Å ena sidan kan jag förstå den tanken å andra sidn kan jag fly förbaskad över arbetsgivare som inte vågar satsa på folk som har varit ofrivilligt arbetslösa.

    Ha det gott
    Kram
    /Carina

    SvaraRadera