onsdag 30 november 2011

Tomten, jag vill ha....

Kära tomten! Om du läser detta och du tycker att jag varit snäll nog i år, så uppskattas dessa... :-)

Så vackra från Pilgrim. Mmm...Har hört av någon att det är guldiga smycken som gäller nu. Vet ni...det struntar jag i...de här är snygga nog för mig och jag skulle vilja ha lite festligare som glittrar lite!

Ska ju sy mig en "den lilla svarta" i en enklare modell, kanske inte en till en galamiddag men som garanterat går att ha i "lagoma" sällskap...sedan är det väl upp till en själv hur man kombinerar den....

Och så söker jag efter en kjol. Inte en snäv. Kan gå till precis ovanför knäna, inte för lång med andra ord men heller inte för kort.... Och den ska helst vara RÖD! Någon som vet var man kan hitta en sådan- lite festligare i stuket också!

Kram!

1 kommentar:

  1. Åh vad fina! Och jag föredrar också silver, känner mig som en kärring i guld;) Kram

    SvaraRadera