tisdag 27 december 2011

Vem klädde på den här damen?!





Jamen, hur farao sitter koftan?! Snett och vint, den ser ut att vara minst 2 storlekar för stor för modellen... Kolla in ärmarnas längd t.ex. och hur vid den är på just den här modellen. Hur desperat är man inte om man väljer en sådan här bild som produktbild?! Eller ointresserad av att visa hur den eg. ser ut?!

Den här är nog fin...på någon smal människa. Den ser rätt så rak ut i kjoldelen om jag säger så...Med andra ord inte för min bakdel.

Annars känns mycket som gammal skåpmat tycker jag. Eller inspiration från andra märken?! Wrap-koftorna får vara hur fina som helst- men de ser ut som Provrummets eller någon annans som jag sett överallt. Var är det unika? Velourklänningen sist ovanför- ja den ser ut som Provrummets Madicken dress i tunn jersey visserligen, för två somrar sedan. Snarlik är den iaf. Och det ovanför den ...ja, det känns som om det hör hemma mer i Classic-kollektionen än i spring....?







Visst finns det lite fint också. Men jag saknar det där nytänkandet..


Kram på er!

4 kommentarer:

  1. Håller med om koftan. Och det lustiga är att jag ofta tycker kläderna sitter riktigt illa på produktbilderna. Hur tänker de då liksom???

    Har inte heller hittat någon riktig favvo från spring men ofta hittar man snyggingarna när man sett dem på "riktiga" människor i r l...

    Kram¨
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Koftan ser ju förjävlig ut på bilden! Märkligt! I övrigt är jag väldigt förtjust i spring! Kram

    SvaraRadera
  3. Håller verkligen med, ser förjävligt ut rent ut sagt, men koftan är hur snygg som helst. Helknäppt!!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så där har jag också tänkt om just den koftbilden. Annars är det väldigt mycket mina färger som kommer.
    Kram

    SvaraRadera