måndag 5 december 2011

Vilken? Eller ingen?


Vilken är mest användbar? Och hur är tunikan i storlek? Liten- vanlig- stor? Klurar liksom vilken man har mest användning för? Och när. Jag har ganska många chrysalis och så mina fina från Unique, vilket får mig att fundera på om det är dumt med en "underklänning" till. Men å andra sidan, kanske är den mer användbar än tunikan? Eller? Något som liknar tunikan har jag inte i min garderob. Eller är den fööör mönstrad? Jag sticker inte ut. Eller ja, jo, nja? Beror på liksom.

Hjälp mig att resonera lite. Eller fungerar silk sleeveless dress som jag har i två färgställningar minst lika bra för att ...man ändå kommer att ha något över dem- både dem och tunikan ovan? Är ju lite frusen av mig.

Vill inte köpa något som man bara kan ha då och då. Eller väldigt sällan. Det ska vara något som man kan använda till vardags också nästan.

Som ni märker är tankarna i virvelverksamhet. Så "o-virvla" mig lite.

Kram!

Pssst!! Och vad farao ska jag ha på mig på julfesten?! Ska ju gärna kännas lite juligt....eller? Och det ska gå att äta i stassen och sitta ned....Någon som sett den perfekta stassen som sedan även går att återanvända under själva julhelgen?

1 kommentar:

  1. Svårt det där. Underklänningen är jättefin, men om jag måste erkänna det så har jag mina två av den sorten och sover i som nattlinnen. De känns korta och fungerar inte riktigt på mig.

    Och tunikan. Njaeee. Svårt. Inte riktigt jag, men säkert fin på någon annan. Hopplöst ju. Det går inte att ge råd... Kram

    SvaraRadera