tisdag 7 februari 2012

Läser just nu...

...Blonde av Joyce Carol Oates.

Hm. Vet inte om jag gillar den eller inte. Blir liksom inte riktigt kompis med den, men jag kan ändå inte lägga den åt sidan, åt ett annat öde.

Den är i tjocklek som en smärre tegelsten så jag läser nog på. Det finns nog mer att hitta!

Om nu någon undrar vad jag håller på med, mellan LPP (ja förlåt PP ska det ju va...), middagar, jobb och annat.

Så försöker jag alltså att läsa lite. Deckarna gick fort. Om det tyder på att de är mindre bra litteratur som inte kräver lika mycket av mig som läsare eller inte låter jag vara osagt. Eller så är det tidpunkten på dygnet.


Imorgon ska jag på kurs. Wish me luck, har nämligen inte den blekaste om vad den egentligen ska handla om...

Kram!

2 kommentarer:

  1. Jag läser jämt men har tyvärr inte kommit överens med Oates alls. Jag läste blonde och dödgrävarens dotter och de var ok men jag tillhör inte beundrarskaran trots att jag försöker ;) ha en fin dag! Kram!

    SvaraRadera
  2. Åhhhh..... en af mine yndlingsbøger!!
    Lov mig at læse den færdig.
    Jeg havde selv svært ved rigtig at komme i gang med den, men den tager til i intensitet og jeg sad og sukkede efter mere da den sluttede...

    KRAM :)

    SvaraRadera