torsdag 1 mars 2012

Åter till internet-land (då kan man ju tävla lite också....)

Efter flykt till obygden med man och barn i några dagar, trotsande efterdyningar av flunsa och påbörjad förkylning, har jag nu återkommit till verkligheten. Där det finns internet så man kan blogga. Eller annat kul.


Under vistelsen hann jag både sova... och virka en del. Nu hoppas jag att alla rutor räcker så jag kan sy ihop dem till en liten fin scarf. Vi får väl se...Sjaleländet som ska stickas är överlämnat till min kära mamma som nog fixar det väldigt mycket bättre än jag själv...

Annars har jag spanat på snyggo skor (det gick att göra på min tablet--då och då...)

Vad tror ni om de här?

Någonting attraherar mig med dem.  Ser mig i vår/sommar med dem när det inte är stekhett och fint (svensk sommar....) utan lite mindre bra väder. De där dagarna när sandaler är för kallt eller blött och stövlar känns öken... När man vill se lite snygg ut men ändå inte too much....De är inte för tantiga va? Man vet ju aldrig om man landat i fel fålla... Försökte fråga maken men han har absolut NOLL koll och kan inte ens leverera en åsikt uppenbarligen....

Två par till snyggon har jag hittat men de behåller jag för mig själv än så länge. Inga är beställda (är ju velmästaren och någon elak typ hävdar att det kommer minst 15 cm snö nästa vecka och ska bli minus igen så....)Eller äsch! Här är de:



Fina? De nedre ser jag mig i en stekhet dag...på caféet (som jag sällan besöker...), på festligheter...bara på väg någonstans...De i mitten är helt enkelt en förhoppning på att de kan ersätta min snart sönderfallande vinterskor från anno dazumal...Åtminstone nu under vårvintern...?

Och så tävlar jag hos fina Linda, och hoppas på tur!

Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar