fredag 2 mars 2012

Sjuk, inte sjuk, sjuk, inte sjuk- vad är det här?! Plus några funderingar kring timeout wrapen och dess färger...

Ibland kan ens egna inlägg göra underverk med tankar och funderingar. Jag vet egentligen inte varför men trots det så fungerar det ändå. För det blev lättare att bestämma vad jag ska göra ang. skor.

Idag strålar solen från en knallblå himmel, det blåser rackarns dock, så sådär dödsskönt ute är det väl inte..men solljuset tas tacksamt emot!

Igår hade jag en konstigt backlash? Hela dagen hade jag noll matlust och kände mig mest lätt illamående. När maken klev innanför dörren hade jag fått sjukt ont i ryggen, det värkte i handleder (?!!), vader ...you name it och så frös jag som en gnu. Energibrist tänkte jag när jag summerade vad jag hade ätit under dagen? Inte bara visade det sig...lite lätt feber igen och så ont överallt- flunsan som visade att den minsann inte är så lättslagen?!

Nåja, idag har jag ingen feber och inte ont. Knasigare än knasigast alltså. Dock är ju det bevisat härmed. Lärare är sjuka på lov. Be it, liksom. Mutter...

Jag tillhör de som INTE har köpt en timout wrap cardigan. Tycker den ser sjukt snygg ut på alla som har den men undrar liksom hur lilla jag skulle se ut....och så är det där med färger....Rosa? Silky purple vore superläckert men det har jag knappt sett någonstans...På Bohemia såg jag den plötsligt i vintage turquoise och mid pink?! Inte mina färger men för de av er som älskar dessa så... Nja, Golden rose är nog bäst? Har den också kommit i apricot? Noos har den i den färgen, eller så har de skrivit fel? Har inte sett den i apricot innan nämligen...

Sådana viktiga saker snurrar i skallen..nu ska jag rensa ut elskåp så elektriker kan fixa där. See Ya!

Kram!

1 kommentar:

  1. Ja, det är märkligt det där med måendet just nu. Jag känner mig som om jag hade värsta influensan i kroppen som inte bryter ut. Nu är jag ju vaccinerad så kanske därför. Men jag är helt slut, bara sover och har ont överallt. Usch.

    Jag har wrapen i mörkgrått och tycker den är riktigt snygg. Lite klurig i storlek dock. Min är i 2 och sitter jättefint, men så provade jag en i 2 i vitt och den var för stor så det är nog bäst att prova först. Kram

    SvaraRadera