lördag 10 mars 2012

Lördag

Det är lördag morgon och maken har intagit ipren och släpat sig iväg som ledare på äldste sonens innebandymatch. Förmodligen är det flunsan som tagit honom. Fattar inte hur han orkar. Och i ärlighetens namn så vet jag inte om jag gillar att han åker iväg och smittar ned andra...

Dagens aktiviteter innefattar färgning av hår, BUS (för nu ska här inte skrämmas några fler pensionärer och barn), golv- och klinker val, helst lite sytid om möjligt och besök av svärföräldrar som ska passa barnen medan vi tittar på golv. Vilket därmed också adderar en uppgift: någorlunda städning av soptippen så vi inte skämmer ut oss...

Drömmer om en fin liten sak. Dock tycker jag att priset är lite sådär för en så liten sak så jag väntar på rea och hoppas kunna knipa den då.


Kram!

2 kommentarer:

  1. Det låter som ett ganska fullt schema idag..
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Visst är börsen fin! När det gäller dom här inbjudningarna till OM så är det ju jättesvårt! Klart jag är glad över att bli inbjuden samtidigt som man alltid tycker att nån har missats. För mig var det första gången jag fick inbjudan och varför just jag belv inbjuden vet jag inte. Känns som om dom velat haft med både stora och små bloggerskor, icke bloggerskor osv....
    OM du vill komma så verkar det ju inte vara omöjligt om man läser inne hos Hilde. Tycker gott att du kan masa dig dit:) Kram!

    SvaraRadera