lördag 31 mars 2012

Lördag!

Så skönt att bara få sova! Jag sov till kl. 10, utan problem! Har ätit sen frukost och sitter här och begrundar det usla vädret och det faktum att jag måste ut i det med barnen för att följa mellankillen till en kompis....Blä.
Det blir att ta fram vinterjacka och vinterskor igen..och lite till!

Byggare är på plats här och borrar och donar. Är innerligt tacksam för att de inte brakade in kl. 7.00 idag!

Annars observerar jag med visst intresse hur min kropp beter sig. Vad den bara inte fixar..trots att jag mentalt försöker...intressant, och skrämmande. Men nåja, det är härlig lördag och imorgon söndag. SKÖNT.

I dag ska maken och jag ta en tur till Fotografiska muséet här i Stockholm. Ska bli kul att bara få göra något vi två, barnvakt till barnen har ordnats. Jag hoppas att jag orkar med utflykten, får ta det lugnt så det blir njutbart.

KRAM till er alla därute!

Bild från Fotoakuten.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar