söndag 1 april 2012

Gårdagen

Avslutade gårdagen med en tur på Fotografiska muséet, lite för mycket porträttbilder den här gången tycker jag, men vackra bilder ändå. Några lite lätt äckliga också.... Därefter gick vi och åt lagom gott och avslappnat. Ett gott glas rött. Skönt. Pratade lite om vårt byggande och vad som komma skall.

Väl hemma myste vi lite i soffan tittades på någon skräpfilm som gick på TV. Bara vara alltså.

Suktar efter en By Ti Mo kofta. Önskar jag kunde hitta den nedsatt. Tycker den är lite för dyr...Får se...Har mailat fina Tina på Unique och frågat om hon kan sy två underklänningar till....Underklänningar är basplagg här hos mig, precis som längre koftor och leggings i olika färger. Har nästan aldrig jeans eller byxor på mig har jag insett. Tycker inte att jag ser så snygg ut i jeans helt enkelt.. (läs: för bred). Önskar jag hade rasben, som Linda brukar säga, men det har jag aldrig haft och får aldrig oavsett om jag skulle gå ned  5kg eller 10g eller 20 kg eller 50 kg....har inte den typen av ben helt enkelt.

Är lite sugen att gå en promenad nu. Eller isolera mig med lite musik och trampa lite. Vore säkert bra, men jag är lite osäker på om jag verkligen orkar...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar