fredag 2 mars 2012

Pointers eller wrapen?

Jag virrar och undrar.

Är pointers en bättre investering än wrapen? Pointers är ju längre bak. Och hur är det med wrapen- blir det inte en faslig massa tyg där fram? Pointers har ju också lite "sjalkrage". Vad tror ni- vilken är mest användbar? Nu och i sommar? (Bortsett från de mest stekiga dagarna som jag bara iskallt räknar med att de SKA komma).

Lokala butiken bygger om just nu så dit kan jag inte hasta och prova. Dessutom är deras lager av timeout wrap slut, kollade tidigare, och så har de pga. utbyggnaden/ombyggnaden inte packat upp något nytt. Hm.

Så vad göra med dessa i-landsproblem.....

Nu är det dags för lunch och  även medlingsdags mellan "diskuterande" barn....

Kram!


5 kommentarer:

  1. Jaaa du. Jag har båda två och tycker mycket om dem båda, men skulle nog säga att Pointers är mer användbar. Den passar både till jeans och klänning, medan wrapen blir lite märklig bak till klänning tycker jag. Och Pointers växer mer och mer på en. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har båda men äääälskar wrapen! Brukar i vanliga fall ha svårt för plagg som är kortare bak än fram men inte när det gäller dessa. Har tre och använder alla tokmycket! Haha.. nu ser jag att du fått olika bud :) Du får gå på magkänslan :) Smaken är som baken :)) Kram och lycka till!

      Radera
    2. Hahaha! Jo, jag vet ju att wrapen är älskad av många! Vet också att pointers är lite poppis.

      Hm...sitter här och längtar efter en mindre mig....kan man beställa det tror ni? Nä, det blir att ta tag i det ordentligt nu när man ändå förhoppningsvis närmar sig friskare kropp (läs: flunsans efterdyningar försvunnit), det är ju jobb på måndag.

      Kram!

      Radera
  2. Jag skulle nog hellre ta en Pointers.....Kram!

    SvaraRadera
  3. Halloj där!
    He he, ja det är verkligen i-landsproblem på hög nivå å andra sidan har man inte större problem än så kan man vara lite nöjd.
    Personligen är jag inte så förtjust i någon av dessa koftor, jag vet inte vad jag ska tycka om de långa flickarna fram.
    Men vem vet, helt plötsligt kanske även jag springer runt i en - man e ju inte sämre än att man kan ändra sig ;)

    SvaraRadera