söndag 25 mars 2012

Söndag: röjning pågår...

Favorit i repris.

Vi ska tömma ett rum! Tjohoo!! (Ni inser ironin hoppas jag...)

Så just nu viker jag lakan och handdukar och kläder för  brinnande livet. För det är i vår tvättstuga som det ska rivas...i alla fall en del av en vägg, vilket räcker för att det där nedrans b y g g d a m m e t ska får spelrum.....

Samtidigt fixar jag lunch (vem snodde en timme av min dag...va! Sommartid är skönt, men inte exakt när den börjar....), vi ska åka och dubbelkolla golv igen, trodde vi var klara igår, men började sedan tvivla på kvallan på golvet vi valt....Så off we go again!

Mellankillen på bowlingkalas, lilltjejen hemma iklädd jeans och tjoho! äntligen en godkänd kofta...får skaffa fler i den färgen absolut! (Valde ju vitt, inte så smart, men snyggt...tur att det finns tabort...)

Nu ska jag skynda vika och röja mera! Ha en underbar dag, vi syns kanske mer ikväll!

Love makes you try even harder .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar