onsdag 4 april 2012

För-b, j-a TELIA!!!

Telia tar 19 kr per faktura i avgift. Ville undvika det och följde instruktionerna för att istället få e-faktura.

Tror ni att det fungerar? Nä, en j-a pappersfaktura dimper ned ändå!! Går det att få tag i fucking Telia? Vem tusan har tid att sitta och ringa deras sketna kundtjänst....!! Sitter det EN person och jobbar där eller?!  Måste ringa igen imorgon....GRRRRR. Jag har inte TID med sådant!

Som om inte det var nog så har de dessutom mage att använda sig av, vad jag vet olaglig, negativ avtalsförbindelse:

När jag köpte min tablet så ingick 6 mån fritt Spotify. Får nu mail att den tiden snart är slut...och NU kommer det: om jag INTE vill att det ska fortsätta till ett betalande abonnemang så måste JAG höra av mig till...tadaa...deras j-a kundtjänst!!!

Vad i h-e?! Låt skiten löpa ut. Vill jag ha det får jag väl i så fall tacka JA, inte att jag ska behöva jaga dem för att SLIPPA få det!!!

Många fula ord nu, men sådant här gör mig så arg -jag har bättre saker för mig än att sitta i telefonkö eller försöka logga in på "mina sidor" som inte fungerar....

GRR.

Kram på alla er andra som inte hör ihop med Telia...

1 kommentar: